Eskiden bana en sevdiğin kişi ya da en yakın arkadaşın kim diye sorsalar cevapsız bırakırdım ama artık biliyorum.
Babam...Bana kızdığında tam içimden sana binlerce laf söyleyecekken bir anda gözlerime bakıp espri yaptığında tüm nefretimin kaybolması.Bu benim için paha biçilemez bir şey.
Benim ilkokula okula başlayacağım gün elimden tutup 'derslerini iyi dinle,iyi arkadaşlar edin,her zaman mutlu ol' bu lafların benim sevdiğim sayılı şeylerden.
Seninle sahilde uçurtma uçurduğumuz zaman bana ara sıra kızsanda,sonra tekrar bıkmadan bana ne yapacağımı öğretmen çok değerli bir şey.
Senden ne istersem isteyeyim yapman,yanımda durman,annemle kavga edip ağladığımda 'kim üzdü benim oğlumu' dedikten sonra bana dönüp sakacı bir tavırla 'söyle oğlum kim üzdü seni döveyim hemen' demende mükemmeldi.
Ben bütün şansımı böyle bir aile ve akrabalara sahip olarak harcamışım.Bu şu hayatta yaptığım en güzel harcama.
Baba,bir gün sen beni bir yere götürürken seninle yeni yapılan bie kule görmüştük sen bana o kulenin amacını anlatmıştın.Sonrada bana 'oğlum bu artık bizim kulemiz'
demiştin.O günden beri o kuleyi her gördüğümüzde kuleye bakıp bu bizim kulemiz diyoruz.İşte bunun gibi bir çok ve mükemel anımız var ve bu yüzden sen benim en yakın arkadaşım ve en sevdiğim kişisin.Babacım iyiki varsın.
____________________________
Selam.
Umarım iyisinizdir.
Sizleri seviyorum.Umarım oy ve yorum yaparsınız.
Iyi günler dilerim.
Taekook'u sevin.💜🍓💜🍓💜🍓💜
Bians'ı Jk olanlar💍💍💍💍💍 şunu takarsanız makbule geçer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
where is your friend | tk
Fanfic-Hey arkadaşın nerede? -Onun yanındadır (Bilirsiniz ingilizce arkadaş friend diye yazılır.Ve friend'in sonundaki end türkçe son demektir.) Kitap ile alakalı ufak bir bilgi:)