Arasıra yanıma gelip bazı kişiler neyin var diyor.Ne dememi bekliyorlar anlamıyorum.Birileri var her gün beni tahmin edemeyeceğim kadar üzüyorlar mı diyeceğim?Size her şeyi anlatmak istiyorum fakat yanınıza geldiğim anda sanki sesim kısılıyor,nefes alamıyorum,bağırıyorum fakar kimse duymuyor.
İnternetten biriyle tanıştım benden bir kaç yaş büyük ama bence sıkıntı değil ve biliyor musun o çok tatlı biri.
Bazen sizden nefret ettiğimi düşünüyorum.ama sonra bu düşünceden vazgeçiyorum.Her gün bir diğer gün beni kırmamanız dileğiyle yatağa giriyorum ama nafile dileğim hiç bir işe yaramıyor.Ama olsun genede dileğimi dileğeceğim ne olur ne olmaz belki bir gün tutar.Ve büyük ihtimalle o güne kadar ben gitmiş olacağım.En iyi seçim sizin o hallerinizi görmemek için evde kalmak.Eğer başımda annem belası olmasaydı bu daha kolay olabilirdi.
Sizi görmemek için başımı eğiyorum tabii ne kadar işe yaradığı tartışılır.Çok eğleniyorsunuz.Bende etrafıma bakıyorum birisi varmı en azından konuşabileceğim biri fakat sanki insanlar benim bakacağım anı bilirlermiş gibi hemen yok oluyorlar ya da bana öyle geliyor.
Taehyung açıkçası çok geniş bir çevren var.Bunu çok seviyorsun.Keşke benimde olsa öyle bir çevrem.
Her neyse.
👼 🌻 ve sana mutluluklar dilerim.Ben ölürken👤🔫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
where is your friend | tk
Fanfic-Hey arkadaşın nerede? -Onun yanındadır (Bilirsiniz ingilizce arkadaş friend diye yazılır.Ve friend'in sonundaki end türkçe son demektir.) Kitap ile alakalı ufak bir bilgi:)