👼🌻

16 3 0
                                    

Bazen seni melek olarak düşünüyorum fakat bir melek neden böyle şeyler yapsın ki?

Sana sorsam beni seviyor musun diye,evet çok seviyorum dersin.Hani nerede sevgin yoksa ben mi kör oldum.

Değersizim değil mi senin gözünde.

Bu gün benim hakkimda dediklerin hiç hoş değildi.Hiç mi canın acımadı.Yaşadığın şeylerin bir çoğunu banada yaşatıyorsun.Ölsem umrunda olur muydu?

Binlerce kez beni kırdın,bense seni binlerce kez afettim.

Artik 'O' bitti 'B'aşladı.
Kavramlar senin için çok basit.onu istiyorum,onu elde ettim.işte böylesin.Bir sürü problemim varken bile sana seni sevdiğimi göstermeye çalışıyorum.seninse umrunda bile değil.

yeniler gelince eskileri unutuyorsun.Bense hepsini hatırlıyorum yenileride eskileride.

'B' ye meleğim diyorsun.aynı 'O' ya ayçiçeğim dediğin gibi.

Ölmemin zamanı geldi geçiyor bile.

Nerede olursan olayın annemin bana jungkook diye bağıran sesini duyuyorum.Bu iğrenç bir his.benim için ağlamak bile yorucu artık.sanki ağlarken birisi enerjimi içine cekiyor ve bırakmıyor.yavaşça tükeniyorum ve bunu kimse görmüyor.üç kişi dışında...
changbin,jisoo ve arkamda oturan sehun.onlar her şeyin farkındalar.benim yüzüme bile bakmıyorsun bence yüzümun değerini bil çünkü bir bakmışsın bu yüzü son görüşün olabilir.

aklımı rahat bırakın.artik dayanamıyorum.benim gözümde ölüyorsunuz,bense sizin gözünüzde her zaman yıpranacak fakat asla ölmeyecek bir varlık gibiyim.

Ayçiçeğin ve melğin ile sana mutluluklar dilerim.ben ölüyorum ama sıkıntı yok.alışığım ben.

Her ne olursa olsun seni ve sizi seveceğim çünkü gerçek sevgi budur...

~●♧[carmen]♧●~

where is your friend | tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin