5~

203 5 0
                                    

Çatışmanın ortasında kalmıştım.
Babam kaçıran adamın karnından vurmuştu. Babamın adamları da herkesi öldürmüş ortalığı terketmişti.
Kaçıran adam yere yığılmıştı babam tam alnının ortasından vurmuştu öldürmüştü.

Yaşadığım şaşkınlığın üstünden ağlamaya başladım babam arabadan indirdi ve sarıldı bana.
Ben hala olayın etkisindeydim ve tepki vermedim.
Kucağına aldı beni ve başımı omuzuna koydu.
Gözlerimi kapadım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım...

3 saat sonra

Gözlerime vuran ışıkla gözlerimi zar zor olsa da açtım.
Evdeydim karşımda abim oturuyordu uyuya kalmıştı içerden sesler geliyordu
Kendimi zor olsada kaldırdım ve yürümeye başladım sesin yakınında durdum ve dinledim"kızımı koruyamadım elimden kızım kayıp gitti"
"Sevgilim sakin ol bulduk kızımızı hayatımızda şuan sorun yok neden kendine sıkıntı ediyorsun?"
"Az daha kaybedicektim"
"Ama kaybetmedin kalk kendini toparla elayı uyandırırız"

Bunu duyduğumda geri koltuğa uzandım gözlerimi kapadım ve uykuya daldım...

"Bebeğim tenini bana sun hayatımın kadını yapim seni"

"Güzelim uyandın mı?"

Adamın sesleri beynimde yankılanıyordu
Uyuduğum yerden sıçradım odamdaydım  abim burdaydı hemen yanıma geldi
"Eloşum güzelim iyi misin?"
"İyiyim abi" dedim
Ve bana sarıldı saçlarımdan öptü
"Babam çıktı annem teyzemleri çağırdı onlarla da tamışırsın kendini iyi hissediyorsan gel güzelim"
Başımla onaylayarak ayaklandım gerçekten iki gün geçmişti olayın ardından hep uyuyordum yorgundum üstümde ki pijamaları umursamayarak aşağı indim içerde abim yaşında bi kız ve bi kadın ve adam oturuyordu içeri geçtiğimde ayağa kalktılar kadın yanıma gelip"Ela'cım ben Eylül teyzen annenin kız kardeşiyim seninle tanışmak istiyorduk nasip bugünmüş"diyerek sarıldı bende karşılık verdim yanıma adam geldi "ben Ahmet enişten memnun oldum kızım" dedi geçti yerine genç kız geldi"selam ben Aleyna anne tarafından ilk ve tek kuzeninim" "merhaba bende ela memnun oldum" dediğimde koltuğa geçtim oda geldi yanıma oturdu.

1 saat sonra

  Son derecede sarmayan muhabbetin ardından salonda otururken  kapı çaldı görevli hanımlar kapıyı açmış olmalı ki içeri bi aile geldi annem "melikecim hoşgeldiniz" dedi
"Abi kim bu kişiler?"
"Komşularımız"
"Ne alaka komşu ya"
"Ay valla bilmiyorum garip bir aile gibi bence ama bizle baya samimiler"

Biz fısıldaşırken bi az önce annemle konuşan kadın beni kaldırdı"ayyy kuzum hoşgeldin hayatımıza"dedi "memnun oldum bende ela " dediğimde abim gülmeye başlamıştı ki annemin bakışları ardından zor da olsa sessizleşti "kusura bakma bir anda daldım kızım ben Melike teyzen"
Başımla onaylayarak oturdum.
Bi kız yanıma geldi "merhaba ela"
"Merhaba?"
"Biz komşuyuz  senle tanışmaya geldik ama birazdan başlicak muhabbet asla sarmaz"
Bunu dediğinde ikimizde güldük
Abim"valla şu merve nin muhabbeti dışında kimsenin muhabbeti sarmıyor komşulardan"
Kızın adının merve olduğunu anlamıştım ve tekrar kapı çaldı merve"heh abim geldii" içeri abimin yaşlarına yakın bir çocuk girdi aslında cool duruyordu
  Oyy çıtır haa djsndjns

Zor da olsa bir saat muhabbet etmişlerdi ve evden ayrılmışlardı telefonumu almak için odama gidip geldiğimde yemeğin hazır olduğunu gördüm"babam nerde" dedim
"İşim var dedi çıktı bilmiyorum"
"Acaba kimi vurucak" dedi abim bunu sessiz söylemişti ama anlamam zor değildi

Birşey diyemedim az da olsa yemeğimi yedikten sonra odama çıktım yarım saat uyumak için yatağa uzandım bir çığlık sesi ile kendime geldim aşağıdan gelmişti koşarak merdivenlerden indim ve ağlayan ailemi gördüm....

Selam yeni bölüm ile sizlerleyimm

Sizce ne olmuş olabilir??

Komşularımızı ve teyzemlerimizi sevdiniz mi??

Yorum ve vote atın
Sizi seviyorum ✨

Yeni AileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin