Ay yazarken yurda ilk yerleştiğim zamanlar geliyo aklıma duygulanıyorum ayol
Edit: yurda yerleştim ilk dönemi bitirdim araya girdik online oldu ilk derse girdim ve evet... artık ikinci bölümü yazma vakti geldi dmvksmgksmgksmfksmfAyrıca bu bölümü almak için çabalayan namjoonunenayisi sana da helal olsun @serendipity-jikook sana da helal olsun aşko son dakika destek olarak bölümü yazmam için gaz verdin
Jimin, sırt üstü uzanmış sevgilisinin göğsüne başını yaslayarak uzanmış tatlı tatlı instagram gönderilerine gülüyordu.
"Bebeğim, ders programlarımıza baktın değil mi? Hangi günler çıkışına gelebiliyorum?"
"Jungkook~ Zaten aynı odadayız! Gelmene gerek yok, ben gelirim yurda."
"Aynı odadayız diyen dilleri-" Minik sevgilisinin yüzünde ulaşabildiği her yere öpücük kondururken Jimin de keyifle kıkırdıyor, arada dur dese de durmasını istemediğini belli ediyordu.
"Siz kesin yurtta sevişirsiniz değil mi? Neden ev tutmadınız?" Sehun'un ani müdahalesiyle Jimin odada tek olmadıklarını hatırlayıp kalkmaya çalışsa da sevgilisinin sıkıca sarılı kolları yüzünden olduğu yerde kalmak zorunda kalmıştı.
"Para ver tutalım." Sehun başını iki yana sallasa da laf yetiştirmek istemedi. Yapacak daha iyi işleri vardı.
"Evet bebeğim odama yerleştim sayılır... Sehun'la ve iki kişiyle daha aynı odadayım... Saçmalama ne rahatsızlığı... Rahatsız olurlarsa söylerler."
"Oluyorum!" Sehun'un huysuzluğu Chanyeol'un kulağına gelse de umursamadı.
"Ne? Yok bebeğim çöp kovası düştü de içindeki çöpler saçıldı. Onu duymuşsundur... Odana alışabildin mi? Ah, sevindim... Müsait olduğunda söyle geleyim yanına. Tamam aşkım... Sen kapat... Hayır sen kapat... Sen..." Sehun'un anti ilişki çanları çaldığından sinirle Chanyeol'un telefonunu alıp kapatmıştı.
"Sikicem artık ben hep sizin aptal ilişki konuşmalarınızı mı dinleyeceğim!?"
Telefonunun elinden gitmesiyle birlikte sinirlenen Chanyeol Sehun'un ensesine sert bir şaplak atmıştı.
"Kız yurdunu dikizlemek yerine git adam akıllı ilişki yap."
"Sene boyu hep bize mi salça olacaksın?" Chanyeol'a destek çıktı Jungkook.
Sehun ise ikisine de yalnızca göz devirmişti. O da isterdi sağlıklı bir ilişki... İsterdi...? Pekala, pek de onluk değildi. Ömrünü bir kişiye adayabileceğini pek düşünmüyor, düşünen kişilerinse beyni olmadığını savunuyordu. Jungkook ile ise yalnızca birkaç saattir tanışmıştı ve onun da beyninin olmadığına emindi.
"Aşkım, eşyalarımızı yerleştirdikten sonra dışarı çıkalım mı?" Jimin tatlı tatlı sorduğunda Jungkook yakınındaki iki yanağa da sesli bir öpücük kondurup kibarca sevgilisinin yanına uzanmasını sağlayıp doğrulmuştu.
"Sen dinlen burada aşkım, ben kıyafetlerimizi yerleştiririm, sonra da nereye istersen çıkarız balım, bebeğim, her şeyim."
Sehun zaten kusacak haldeydi fakat Chanyeol? Bu onun için bile fazlaydı!
İkilinin iğrenen bakışlarından hiç gocunmamıştı Jungkook. Önce sevgilisinin eşyalarını dolaba yerleştirmiş, hemen ardından da kendi eşyalarını yerleştirmişti.
"Bebeğim, şu polaroid fotoğrafları şimdi yapıştıralım mı dolaba? İstersen dışarıdan geldikten sonra da yapabiliriz."
Hevesli Jimin pıtı pıtı kalktı ranzanın alt katından, sevgilisinin elinde tuttuğu polaroidleri incelemek için hemen elinden aldı sevgilisinin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
University Love -Jikook
FanfictionHighcshool Love ve Summer Love'ın devamıdır. Lisedekinden bile daha aşık Jungkook ve gönlünün sultanı Jimin'in üniversite maceralarını içeriyor.