Bir başka gül

311 34 180
                                    

Ulan 12yi geçti sandım geçmemiş
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN namjoonunenayisi ✨✨💞💞

Gönlümün sultanı✨✨
Aşkım çıktım dersten
Seninkinin bitmesine on dakika var daha(15.35)
Ay aşkım yoksa dersi mi dinliyosunn(15.40)
Of ikimiz de bölüm birincisi olalım tamam mı?
Beraber birincilik konuşması yaparızz
Bitti dersinnn
Nasıl iyi anladın mı?
Bizim bankta bekliyorum ben.(15.53)
Hoca dersi uzattı galiba.
Neyse aşkım sen dikkatli dinle
Ben de notlarımı okuyayım(15.57)
Kook yurda geçiyorum ben. (16.35)
Yurtta da yoksun(16.58)
Yanıtla beni bak
Of kime soracağım seni
Chanyeolla da konuştum hoca uzatmamış dersi falan.
Keşke kapıda bekleseymişim seni.

........(günün başları)............

Ders boyu Jungkook'un yapacağı şey belliydi: Sevgilisiyle gezi planı yapmak. Tabi Jimin dersine odaklandığı için Jungkook tek başına yapacaktı planı fakat olsun, Jimini onunla birlikte her yere gelirdi ki!

Bu düşünceyle başladı planına. Dersleri bittiğinde altı numaraya binip merkeze gideceklerdi. Sonra da oradan mavi minibüslere binip yeni açılan kafeye gideceklerdi. Bu ay paraları az kaldığından büyük ihtimal bir tatlıyı bölüşürlerdi. Sonra tabi yurda dönecekler, orada çıkan rezil yemekleri yiyip odalarında ders çalışacaklardı. Daha doğrusu Jimin çalışacak, Jungkook ise sevgilisiyle uğraşacaktı. Plan mükemmeldi!

"Of... Zlatko'yu nasıl geçeceğim ya?" Yanından gelen ince sesle alıcıları açıldı Kook'un. Sesin kaynağına döndüğünde dertli dertli sıraya bakan bir kız görmüştü.

"Zlatko mu dedin?" Fısıltıyla sorduğunda, o ana kadar transta olan kız şaşkınlıkla ona döndü.

"Evet?"

"Kara'yı hafızası silinmeden kurtardın mı yoksa Alice'i hatırlamaya falan mı çalışıyorsun?" Fısıltıyla sormuştu Kook.

"Yani... yakalandığı an korktum hemen kapattım. Oynamayı seviyorum da biraz beceriksizlik var ya."

Jungkook kızın söylediğine karşı alaycı bi gülüş takındı. Kendisi tekte geçmişti de.

"Bugün programlama dersi de vardı, bilgisayarın yanında mı?"

"Evet yanımda."

"Tamam çıkışta gel de geçeyim bölümü."

"Oyunumu kurtardın!"

Çıkışta gerçekten de kızın oyununu kurtarmıştı. En çok zorlanılan bölümü hemen diye geçmişti. Hatta gaza geldiğinden birkaç bölüm daha geçmişti kız için. Teşekkür amaçlı kahve ısmarlamıştı kız. Tanışmışlardı, adının Seongmin olduğunu öğrenmişti.

İlk kez sınıfından arkadaş edinmişti bu yüzden galiba mutluydu da.

"Bölümü cidden seviyorum ben ya, iş olanağı yüksek, mühendislik dersleri harici gerisi eğlenceli gibi. Mutluyum yani."

"Eh, ben daha çok üniversite seçtim ya."

"Yani üniversite cidden iyi ya. Kampüsü bilmemnesi. Yurtta kalıyorsun değil mi sen?"

"Evet evet. Busan'dan geldim zaten. Hatta sevgilimle beraber kalıyoruz."

"Sevgilin? Karma yurt yok ki?" Kızın şaşkınlığıyla kahkaha attı Kook.

"Ah, Jimin'im erkek. Yani beraber kalabiliyoruz. Hatta sırf bu yüzden tercih yaptım ben. Aşkım tıp okuyor, bak resimlerine. Ama önceden uyarayım evleneceğiz yani. Yanlış duygular oluşturma sakın sevgilime karşı."

Konu sevgilisi olunca adeta yeni doğurmuş anneye dönüşüyordu Jungkook. Sevgilisinin uyurken dahil çektiği binlerce fotoğraftan oluşan galerisini açıyor, herkesi bıktırana kadar anlatıp duruyordu güzelini.

Daha doğrusu karşı taraf bıksa dahi umrunda olmuyordu.

Daha doğrusu karşı taraf bıksa dahi umrunda olmuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bak burda beraberiz aşkımda, yurtta ilk gece. Üst ranzada yatıyor. İlk gece yattı gülüm, dayanamadım kalktım çıktım yanına. Nazlandı önce ama sonra bir güzel uyudu... Of bebeğim ya!"

Hülyalı hülyalı bakarken diğer fotoğrafa geçti.

Hülyalı hülyalı bakarken diğer fotoğrafa geçti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ruhum burada tek yatıyor bak. Ders çıkışı çok yorulmuştu minik bebek. Kucağındaki peluşu lunaparkta ben kazandım, kucağından ayırmadı günlerce. Çok değer bilen birisi biliyor musun? Tanrı resmen özene bezene yaratmış yahu!"

Kız bir telefona, bir de yanındaki çocuğa baktı. Gerçekten böyle seven var mıydı? İnstagram kurgu konuşmalar gibiydi. Fazla... Aşıktı?

"Ya... Umarım hep mutlu olursunuz!  O da senin gibi oyun oynamayı seviyor mu?"

"Yani... O daha çok beni mutlu etmek için oynuyor. Çok anlayışlı biri canım aşkım. Hatta bu akşam da Gta beşte görev yapacaktık- Siktir..." Aklına gelen planla ayağa kalktı Jungkook. "Siktir sevgilimle buluşacaktım! Aşkım! Sevgilime gitmem lazım!"

Koşar adımlarla kafeden çıkan çocuğun arkasından bakakaldı kız. Şaka gibiydi, yine de kafa çocuk olduğunu söylemeden edemezdi.

Kakaotalk

DahiNamuUlan yalancı köpekEktin beni sevgilimle takılıcam diyeKook burda başkasıylaDeğdi mi beni ekmene

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


DahiNamu
Ulan yalancı köpek
Ektin beni sevgilimle takılıcam diye
Kook burda başkasıyla
Değdi mi beni ekmene

Jimmini
Ne?
Şaka yapıyorum de.
Çok acil

YETİŞTİM TAMAM
DOĞUM GÜNÜN KURLU OLSUN AŞKIM

Seni çok çok çokk seviyorumm
Seneye daha uzun bölüm atıcam burdan devam ederiz💞

University Love -JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin