2.bölüm

5K 102 56
                                    

"Görüşürüz."Zeynepten ayrıldıktan sorna hastanenin yolunu tuttum.

Hastaneye geldiğimde doktora tekrardan annemin durumunu sordum . Durumunun aynı olduğunu ve artık ameliyat olması gerektiğini söyledi . Bende isterdim annemin ameliyat olup tekrardan ona sarılmak onu koklayıp öpmek ama olmuyor .

Annem hasta olduğu için iki haftadan beri okula gitmiyordum . Zaten gitsemde yapamazdım . Ben düşüncelere dalıp gitmiştim. Telefonumun ikinciye çalışında fark edip açtım .

"Efendim Zeynep."

"Nerdesin Hazal ."

"Hastanedeyim annemin yanında noldu ."

"Sanırım ben buldum parayı."

"Gerçekten mi". Allah'ım şükürler olsun annem iyileşicek.

"Akşam 7 gibi hazır ol ama kısa elbise tarzı bir şeyler giy ."

"Neden ."

"Çok soru sorma dediğimi yap Hazal ,annen o ameliyatı olup ayağa kalkıcak bana güven ."

"Tamam Zeynep sana her zaman güveniyorum."

"Tamam görüşürüz."

"Görüşürüz." Diyip telefonu kapattım .
Saat şuan 17.00 dı . 2 saatim kaldığı için sonkez anneme bakıp hastaneden çıktım .

Eve geldiğimde direk odama çıktım . Dolabımı açıp düz siyah dar elbiseyi aldım.

Zaten normalde de açık giyindiğim için fazla dert etmedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zaten normalde de açık giyindiğim için fazla dert etmedim . Üstümede kısa deri ceketimi giydim. Sıra makyaja gelmişti .
Fazla abartı sevmediğim için rimel ve ruj sürdüm . Saçlarımda salık bıraktım .Parfümde sıkıp evden çıktım .

Zeynep bana mesaj olarak nereye gidiceğimizi atmıştı. Attığı adres gece kulübü gibi biyere aitti .
Adrese geldiğimde buranın bar olduğunu anlamam uzun sürmedi. Hemen çantamdan telefonumu çıkarıp zeynebi aradım .

"Alo."

"Ben geldim barın önündeyim nerdesin sen ?."

"Bende gelmek üzereyim bekle beraber gireriz olurmu ?."

"Tamam bekliyorum ."Diyip telefonu yüzüne kapattım .
Dikkat çektiğim için kenara biryere geçmek istedim . Arkamı döner dönmez duvara çarptım pardon duvar değil duvar gibi bir adama çarptım . Çarpıştığımızda telefonum yere düştü.
Daha ne olduğunu idrak edemeden adam yere eğilip telefonu alıp bana uzattı .

"Önüne baksan iyi edersin ." Diyip yanımda geçip gitti .
Kendini beğenmiş küstah sanki bilerek çarptım. Kendime çeki düzen verirken zeynepte tanımadığım bir erkekle arabadan iniyordu. Erkek 20li yaşlarında bir şeydi . Beni fark edince hızlıca yanıma geldi.

"Hazal yeni sevgilim nasıl hani sana bahsettiğim aşırı zengin ve aşırı yakışıklı olan ."

"Bu o mu ?."

MAFIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin