Gözlerimi açtığımda güzelce esneyip kendime geldim . Yatakta fazla oyalanmayip hemen aşağı indim .
Annemin yanına gidicektik bana dün gece demişti. Annemin iyi olduğunu ve ona ev tuttuğunu söylemişti.
"Savaş ."
Salona geldiğimde savaşı ortalıkta göremedim. Mutfaktadir diye düşünüp mutfağa girdim . Ama burdada yoktu .
Mutfaktan çıkacağım zaman buzdolabınin üstünde mıknatısla tutturulmuş bir kağıt gördüm . Daha önce bu kağıda görmediğime yemin bile edebilirdim. Kağıdın önüne gelince kocaman yazıyla savaşın bana not bıraktığını fark ettim .
* İşim çıktı hemen geleceğim. Masanın üstünde simit poğaça börek gibi yiyebileceğin yiyecekler var . Yemeğini ye beni bekle .
Savaş Aksoy *Sabah sabah ne işiydi ki? Aslında çokta umrumda olmadı çünkü bugün mutluydum ve annemin yanina gidecektim.
Masaya oturup peçeteyle kapatılmış tabağı önüme çektim . Peçeteyi açtığımda ise mis gibi kokular etrafa yayıldi . Ve ben kurt gibi açtım . Elime bir tane börek alıp afiyetle yedim ve dolapta bulduğum portakal suyundan da içtim .
Karnım doyuncada salona geçip televizyon izlemeye başladım. Karnım tıka basa doymuştu.
Koltukta uzanıp televizyondan çizgi film izlemeye başladım. Kaç saat oldu bilmiyorum ama dış kapının açılma sesini duyunca ayaklandım. Hızlıca o tarafa doğru gidip savaş olması için içimden dua ettim.
"Savaş sen misin?."
"Evet benim Hazal ."
Göz göze geldiğimiz anda olduğum yerde kala kalmıştım.
"Ü...üs..tünde K..kan var."
"Hazal sakin ol bir şey yok sadece dün geceki olayı çözdüm."
"Nasıl yani ? Adamı öldürdün mü?."
"Hemde en güzel şekilde."
"Annemin yanına gitmek istiyorum."
"Tamam Hazal üstümü çıkarayım gidicez tamam mı?."
"Hıhım."
Oracıkta kala kaldım. Savaş yanımdan geçip odasına girdi . Artık ondan kurtuluyordum . Annemin yanına gidicektim . Hem beni çok özlemistir.
Ben hiç kıpırdamadan savaşı olduğum yerde beklemiştim. Savaş ise hızlıca üstünü çıkarıp duşunu da alıp yanıma gelmişti.
"Savaş ?."
"Söyle."
"Annem beni sordumu hiç Hazal nerde nasıl diye ?."
"Hadi Hazal bin arabaya ."
Soruma cevo vermeyip bana emir vermişti.
"Sadece soru sordum."
"Gidince annene sorarsın ."
"Savaş ben artık annemin yanında kalmak istiyorum. Yani sanada borcum var ama ben işe girip sana ödeyeceğim söz veriyorum."
"Hazal böyle bir şansın yok ilk başta kabul etti . "
"Ama..."
"Annenin yanına gittiğimizde fikrin değişecek merak etme ."
"Annem beni bırakmaz hemde snein gibi kaba birine ."
Dediğimde arabayi kenara çekti. Ve bana doğru bakmaya başladı.
"Yani şey kaba derken kötü adamlara ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFIA
Teen FictionBende ileri doğru durduğum için belim acımıştı. O yüzden geriye doğru savaşa yaslandım. Yaslandığım zaman savaşın eli karnımda durdu. Bu hareketi beni daha çok heyecanlandırdı. Daha çok istediğim için elinin üstüne elimi koyup göğüsümün üstüne koydu...