"Ne işin var senin burda ve evime nasıl girdin?"
"Üstünü giyin . "
"Defol git evimden ."
Dediğimde oturduğu koltuktan kalktı ."Fazla dayanabileceğimi sanmıyorum o yüzden üstünü giyin ."
Dolabımdan bı kaç parça eşya alıp banyoya tekrar girdim .
Odaya girdiğimde gözleri benim üzerimdeydi."Haaa bu arada dün gece için teşekkürler baya eğlendim."
"Ne saçmalıyorsun sen ?"
Dibime girip konuştu ."Dün gece baya eğlendirdin beni diyorum tekrarlayalım."
Yan tarafıma baktığımda komidinin üstünde makası gördüm. Sırtımı komidine dayadım ve makası o görmeden aldım .
Bunu yapabilirim ,yapabilirim elimde makası sıkı sıkı tuttum ."Evde içecek bir şeyler varmı ?"Diye sorduğunda arkası bana dönüktü . Tam zamanı diyip makası kaldırıp sırtına doğru salladım. Daha sırtına yaklaşmadan bileğimden sıkıca tuttu .
"Etkilendim doğrusu ."
"Bırak beni ?"
Elimden bıçağı attırıp tek hamleyle sırtımı onun göğüsüne dayadı . Kolunu boğazıma yerleştirip sıktı. Ellerimle kolunu engellemeye çalıştım ama kımıldatamadım ."Beni iyi dinle sürtük anlaşmada beni öldürmen yoktu ama güzel cesaretini sevdim ." Diyip sırıttı.
"Bırak .... beniii ."
Daha çok sıkmaya başladı."Bana Emir vermeyi kes."
Kafamı hafifçe sallayabildim . Beni serbest bıraktığı gibi öksürüğe boğuldum."Güzel anlaşabildiğimize sevindim ."
Hala nefesimi düzeltmeye çalışırken o devam etti.
"Dün gece anlaştığımız gibi ilk senet parası 3 hafta sonra ."
"Nee 3 haftamı ."
"Evet neden bu kadar şaşırdın."
"Sen bana 2 sene sonra ödemeye başlayabileceğimi söylemiştin ."
"Öyle bir şey hatırlamıyorum." Ona daha çok yaklaşıp işaret parmağımı salladım .
"Beni iyi dinle züppe senden para almış olabilirim ama anlaşmada 2 sene sonra dedik şimdi sen bunu değiştirme hakkin yok ."
Dediğimde gülmeye başladı. Gülmesi bitince yüzünü ciddileştirip benim gibi dibime girdi."Birincisi o parmağını kırmami istemiyorsan birdaha bana karşı sallama ikincisi ise böyle yapacağını bildiğim için kanıtla geldim ."Diyip telefonunu çıkarıp video açtı .
Videoda ben onun kucağındayım yarı çıplak şekilde . Bı dakika ne yarı çıplak mi ?
Daha sonuna kadar izleyemeden ağlamaklı sesimle konuştum."Dün gece ... Lütfen aramızda bir şey olmadığıni söyle ." Suratıma bakıp acizmişim gibi baktı .
"Merak etme senin gibilerle işim olamaz ."
Rahat bir nefes alıp ellerimle yüzümü sıvazladım."3 haftan var borcunu geçikmeden ve eksiksiz yaparsan kimseye zarar gelmez ." Diyip kapıya yöneldi . O kapıdan çıkana kadar onu izledim.
3 haftada ben 5binTLyi zor bir araya getirebilirim o kadar parayi nerden bulucam. Bankadaki para hariç tam 3 bin daha lazımdı .Salak neden o kadar içki içersin ki al işte bu sefer kurtuluşum olmayacak.
Kimsesiz gibiyim terk edilmiş annemin yanına bile gidemiyordum . Artık çarem bile kalmamıştı.
Zeynebi aradım ."Alo Zeynep ."Telefonu açtığı anda Zeynebin hıçkırıklarını duyabiliyordum.
"Neden ağlıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFIA
Teen FictionBende ileri doğru durduğum için belim acımıştı. O yüzden geriye doğru savaşa yaslandım. Yaslandığım zaman savaşın eli karnımda durdu. Bu hareketi beni daha çok heyecanlandırdı. Daha çok istediğim için elinin üstüne elimi koyup göğüsümün üstüne koydu...