Bölüm 2

165 15 0
                                    

Eve geldiğimde eylül hala gelmemişti. Muhtemelen 1-2 saate gelirdi. Bende televizyonun karşısına geçip çiğköftelerimi yedikten sonra biraz televizyon seğrettim ve mutfağa gittim yemek yapmak için yemek yapmayı biliyomusun diye sormayın pasta konusunda çok iyiyimdir ama yemek konusunda da bir kaç yemek yapabiliyorum güzel oluyo sonuçta. Bildiğim bir kaç yemek vardı zaten o yüzden ne yapsam diye pek düşünmedim. Spagetti (böyle mi yazılıyor:)) üzerine sos yanına patates kızartması ve köfte kızartması yaptım bunları tabaklara koydum ama biz genelde mutfaktaki masada değil salondaki masada yediğimiz için salondaki masayı güzel bir şekilde hazırladım. Ve mutfaktakileri masaya yerleştirmeye başladım derken kapı çaldı. Eylüldür diye kapıya kimo deme gereği duymadım. Açtığımda hiç şaşırmadım çünkü gelen zaten eylüldü. Yüzünde güller açarak eve girdi.
-hayırdır yüzünde güller açıyor neler oldu anlat bakalım. Dedim
-ya bişey olmadı siteye gelene kadar ama gelirken az önce kapıda karşıya yeni birileri taşınmış sanırsam çocuk çok taştı. Bi görsen bana soğuk bir şekilde bakıp arkasını dönüp gitti. Ama çok yakışıklıyıdı. Dedi.
-doğruyu söylemek gerekirse bende taş bi çocukla karşılaştım. Dedim ve bugün olanları anlattım. Eylül beni ağzı açık bir şekilde dinliyordu.
-ilk defa senden bir erkeğe taş diyerek bahsettiğini duyuyorum dedi ve bu çocuk biraz ilgini çekmiş olabilir mi dedi hemen. Bende
-saçmalama sadece öküzün tekiydi özür bile dilemedi. Nasıl ilgimi çekebilir ki dedim hemen bir çırpıda ama doğruyu söylemek gerekirse ilgimi çekmişti. Ama eylüle bunu söylemeyi pek düşünmedim. Ama eylül anladı. Kız beni tanıyo. Ama üstelemekte istemedi. Hemen konuyu değiştirdi.
-yemekler soğumdan yiyelim. Dedi bende
-tamam. Dedim ve yemeğe oturduk. Yemekte biraz sohbet ettik. Sonra masayı topladık. Ve film izlemek istedik. Güzel bi aşk filmi seçtik ve mısır da patlatıp izlemeye başladık. Sonra kapı çaldı. Bende ben bakarım dedim ve kalktım kapıda güvenlik olduğu için yabancı biri giremez apartmandan biridir diyip kapıyı açtım. Açmamla şoka girdim zaten eylülde geldi kapıya üçümüzde şoka girmiştik. Karşımda gördüğüm berattı. Eylülün gördüğü kişide berattı. Yani aynı kişiden bahsetmişiz taş çocuk diyerekten. Beratın şaşkın olma sebebi benimle eylülün aynk evde kalmasıydı sanırım. Neyse bu düşünceleri bir kenara attıktan sonra buyrun dedim kibar çıkmasına özen gösterdiğim sesimle berat cevap verdi.
- Ya eve arkadaşım geldide biz yeni taşındığımız için eve alışveriş yapmadıkta mısır patlatıp film izlicektik. Dedi bizde mısırın sonunu patlatmıştık ama baya çoktu bi 5 kişilik vardı yani. Eylülle ben berata arkadaşını çağırmasını ve bizde film izleyebileceklerini söyledik. Aslında yeni tanışmıştık ama onları boşta geri çevirmek istememiştik. Berat arkadaşını çağırdığında eylül gözlerini pörtletmiş çocuğa bakıyordu. Bende çaktırmadan koluna vurdum. Kendine gelsin diye. Geldiler korku filmi seçtik ve eylülle ben sevmeyiz ama misafir işte. Ben üçlü koltuğa eylülde ikili koltuğa oturdu. Mal gelsene yanıma ikimiz oturalım ikisi otursun. Ama mal işte. Neyse ben aldırmadım. Ama yanıma berat oturdu ve adını bilmediğimiz çocukta eylülün hoşuna gitmiş gibiydi. Kız çapkın yaaa. Berat hemen eylüle kendini tanıttı. Ve arkadaşınıda eylülle bana tanıttı. Falan sonra film izlemeye başladık korkunç sahneler geçmeye başlasada sarılamzdım kimseye dizlerime sarıldım ama fayda etmiyordu. Korktuğumuda belli etmemem gerekiyordu. Ama öyke kötü bir sahne geçtiki ben çığlık atarak beratın kucağında yerimi aldım. Sonra piç smile yaptığını gördüm ve hemenkucağından yere indim ve
-kusura bakma şey gerçekten bi an boş bulundum. Dedim o oda
-sorun değil dedi. Ve zaten film bitmişti. Onlar evine gitmişti. Bizde uyumuştuk.
***********
Sabah lanet alarm sesiyle uyandım. Eylül uyanamadığı için ben onu kaldırıyordum. Bugün proje teslim edicekti o yüzden okula gidicekti. Hemen kalktım ve eylülü uyandırmaya gittim. Çağırdım çağırdım kulağının dibinde dürtükleyerek bağırıp çağırınca cırtlak sesime dayanamayıp kalktı. Evet sesim çok cırtlak :))

Bizim meteor mafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin