Bölüm 3

116 10 0
                                    

Uyandığında duşa girdi o duşa gürdiğinde bende kahvaltıyı hazırladım. Aşağı indiğinde gözümü ondan alamadım kız çok güzel olmuş zaten güzel o ayrı bi konu. Kahvaltıyı yaptıktan sonra hemen evden çıktı. Bende kahvaltıyı toplayıp eylülün odasına girdim onun kıyafetini giymek istedim bugün. dolabı açtığımda karşımda dosya vardı elime alıp incelediğimde bugün teslim edeceği proje olduğunu farkettim. Uff bu kızın aklı nerelerde allah bilir. Ama acil yetiştirmem gerekiyordu. Hemen üzerime kot şortumu ve onun üzerine siyah sıfır kollu tişörtümü giydim altınada siyah converselerimi giydikten sonra dosyayı alıp aşağı indim ve anahtar parayı cebime koyduktan sonra elime telefonuda alıp kapıdan çıktım. Kapıdan çıkmamla beratla karşılaşmam bir oldu. Oda evden çıkıyordu. Ama onun acelesi yok gibi görünüyordu. Ama benim acelem vardı. Ve hiçbirşey demeden asansörü çağırdım. Beklerken beratta otamatikman bekliyodu. Sonra yanıma gelmek için adım attı.
-hayırdır acelen mi var. Dedi. Hafif gülerek. Bende
-evet eylül dosyasını evde unutmuş acil yetiştirmem gerekiyor. Dedim o arada asansör geldi ve bindik. Asansörden inene kadar hiç konuşmadık. Bide taksiyle gidicem. Çünkü eylülün dün arabası bozulmuş onunki tamirde o yüzden benimkini aldı. O garaja doğru giderken ben çıkışa dığru yürüyordum.
-yürücek misin? Madem acelen var arabayla gitsene??
-alemin akıllısı sensin zaten dimi arabam eylülde o yüzden taksiyle gidicem. Dedim.
-1 dk bekle dedi. Ve garajın içine girdi arabasıyla çıktı. Sürücü koltuğun yanındaki koltuğun camını indirip bana
-hadisene atla ne bekliyosun hala ben seni bırakırım dedi
-ben taksiyle gidicem gerek yok senin bırakmana dedim.
-anlaşıldı sana kibar davranılmaya gelmiyor. Bin arabaya yoksa sonuçları kötü olur dedi. Çocuğun içinden bildiğiniz canavar çıktı. Yok ya bide kötü olurmuş. Ama fazla diretmekte istemedim. Sonuçta acelem var.
- Aaaa çok korktum. Ama madem çok ısrar ettin peki dedim. Gülümseyerek ve arabaya bindim giderken sadece eylülün üniversitesini sordu. Başkada yol boyu hiçbirşey konuşmadık. Geldiğimizde araba durdu. Bende indim. Ve kapağı biraz hızlı örttüm. Sonra herkes bize yada bana bakmaya başladı. Heralde hızlı örttüğüm içindir diyip aldırmadan danışmaya gittim. Ve olayı anlattım. Anons yapıldı. Ve eylül yanıma geldi elimdeki dosyayı görünce daha yeni unuttuğunun farkına vardı. Salak diyorum da inanmıyorsunuz. Elimden dosyayı alıp boynuma sarılıp
-teşekkür ederim kıwırcığım dedi ve bi ara öleceğimi sansamda ucuz yırttım. O sarılmak nedir lan bildiğin ahtapot bu kız kızda erkek kuvveti var. Sonra üniversiteden çıktım. Ve beratı düşünerek yürümeye başladım. Ben niye beratı düşünüyorum ya. Şimdi allah için yakışıklı çocuk ama ben niye düşünüyorum.

Bizim meteor mafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin