.
Alunan music classic, di mana ditengah tngah terdapat sunghoon sedang berlatih keseorangan..
Sunoo dan yang lain baru saja sampai, terpegun melihat keindahan sunghoon di tgh tgh ais, ibarat putera ais..
Sedang leka mendengar alunan musik...
Tiba tiba satu bunyi tembakan, tepat ke dada sunghoon...
Sunghoon terlentang...beberapa saat, baju putihnya di warnai warna merah.. mulut nya juga tidak henti mengeluarkn cairan merah..iaitu darah..
Yang lain terkaku seketika kecuali sunoo... Sepantas kilat dia berlari ke arah sunghoon..
Baru diikuti yang lain..
Sunghoon dipangku.. "s-sunghoon.."sunoo menampar wajah sahabatnya itu.. tangan nya menutup kesan tembakan di dada sunghoon
Sunghoon memandang sunoo dgn mata layu dia....
"S-sunoo.. a-aku.. suka kau. "Sunghoon tersenyum mata dia terpejam menahan sakit.
Sunoo dh mennagis... "Jgn mengrut lah!! Tahan sunghoon.."sunoo cuba hentikan darah yang menimpah membasahi bajunya dan juga kemeja sunghoon yang tadi nya putih, bertukar merah..
"aku, syg kau.." sekali lagi ayat itu keluar dari mulut sunghoon..
Sunoo hanya endahkn.. menganggap sunghoon hnya merapu..tangisan dia tk henti hebti
"JGN LA MATI, KAU JANJI DGN AKU DAN NIKI,MATI BERSAMA KAN?!!"Raung si sunoo..
"M-maaf sunoo.."
Yang lain cuba tenngkn sunoo..
Manakala inyeop meliar mecari sapa dalangnya..
.
.
Seonghwa dan ahli nya melihat hal tersebut tergamam.. "s-sunghoon"... Dia baru ingin bergnjk..
Suara tawa memecahi ruangan..
Kesemua mereka mencari puncaa tawa tersebut..
Jennie , yunho muncul bersama niki yang saling berpakaian hitam..
"Y-yunho" seonghwa terdiam.. yunho??.. bukan dia lumpuh?..
"Cis, knp seonghwa?.. terkejut aku boleh berdiri?.. tawa sinis yunho..
Rakan rapat dia menghianati dia selama ini?.. ini semua plan yunho?..
Yunho punca semua ini???...
Pelbagai tanda tanya membuatkn seonghwa diam seketika..
Mingi dah tak mampu berkata kata.. dia masih kecewa dgn keputusan yunho..
.
.
.
Hal yng sama dgn sunoo..
"N-niki..." Mata dia tepat memandang niki..
Wajah niki sama sekali tidak memandang ke arah sunoo..
Kecewa. Sanggup dia menembak sunghoon...
"ni..ki.."suara lemah sunghoon bersuara..
Sunoo tertangis.. "NIKIIII!!!! " jeritnya..
Niki tidak berpaling..
Jennie dan yunho memndang ke arah sunoo.
Nafas sunoo naik turun , amarah menguasai.. "APA SEMUA NI?!!" teriak sunoo..
Jake cuba tenangkan sunoo dgn mengusap belkang sunoo..
YOU ARE READING
Mr Park S1&S2
Mystery / ThrillerPark seonghwa lelaki yang terlalu obses dengan ex dia, namun dalam masa yang sama terdapat pembunuhan misteri yg berlaku.. Siapakah pembunuh?..