Legjobb újévem

5 0 0
                                    

April•

Kedves Julcsi!
Kelt levelem 1982. Január 16.-án az iskolapadban matekórán.
Először is, boldog új évet kívánok neked és a drága családodnak. Remélem jól vagytok. A karácsonyi leveledre válaszolva; a hó itt minimum egy méteres, úgyhogy múlthéten majdnem minden délután kimentünk szánkózni az osztálytársaimmal. (Erre még később kitérek.) Amire nagyon kíváncsi vagyok, az az, hogy mit kaptál karácsonyra. Remélem megkaptad azt az Omega lemezt, amit az egyik korábbi leveledben említettél.
Az én ajándékom egy külföldi, méregdrága lemez volt. Nem csodálom hát, hogy csak ez volt a fa alatt a parkettán kívül. A szüleim viszont magukra vethetnek, mert majdnem mindig a "Kiss" lemezem szól, ők meg már kissé unják.
Na de, visszatérek a múlthétre, igen, azokra a szánkózós délutánokra. Hétfő reggelre leesett az év első hava. Miki még az első órában megkérdezte tőlem, hogy lenne-e kedvem vele kettesben elmenni szánkózni. Persze igent mondtam. Nagyon vártam, hogy vége legyen a nyelvtan órámnak (utolsó órám hétfőnként) és végre elmehessek szánkózni életem szerelmével kettesben. Elindultunk. Egy darabig csendben mentünk egymás mellett, és csak a friss hó ropogását hallgattuk. Kétségtelenül az is kellemes volt, de kicsit kínos volt a csend. Ő törte meg a csendet. Megkérdezte, hogy érzek-e iránta valamit, mert ő nagyjából már egy éve szerelmes belém. Tudtam, vagy legalábbis sejtettem, hogy ez fog történni, de mégis váratlanul ért a vallomás. Hirtelen nem tudtam mit reagálni, de végül csak kinyögtem egy "én is így érzek" félét. Legalábbis gondolom, hogy sikerült valami olyasmit mondanom, mert a következő pillanatban ajkaink már csókban forrtak össze. Az utána következő néhány óra eseményei kevésbé voltak érdekesek. Sötétedésig szánkóztunk, aztán pedig hazakísért. A szüleink még nem tudnak erről, de már várom az alkalmat, hogy tudtukra adjam.
Ami a többi napot illeti, az egész osztály volt velünk szánkózni, ugyan azon a dombon.
Na jó, nem az egész osztály. Jancsi a messzebbi dombon szánkózott Gizivel. Rájuk például nagyon jól ráláttunk, tehát igazából fölösleges volt elmenniük odáig, de ezt nem mondtuk el nekik, mert abból oltári nagy sértődés lett volna. A többi napon már ők is velünk tartottak (csak rájöttek arra, hogy ha kettesben akarnak lenni, akkor azt nem tanácsos a szemben lévő dombon megtenni). Szóval a héten már két párunk is lett az osztályban.
Ez egy rövidebb újévi köszöntő levélnek indult, amivel úgy számoltam, hogy megírom matekórán, de a tanárúr elvette. Ezért csak másnap fizikán tudtam befejezni, mert a tanárúr akkor adta vissza a megkezdett levelet, úgyhogy helyesbítek: Kelt levelem 1982 Január 16.-án az iskolapadban matekórán valamint 1982 Január 19.-én az iskolapadban fizikaórán.
Ennyi minden történt velem azóta, hogy legutóbb írtam. Veled is ennyi minden történt?
Már nagyon várom a válaszodat!
Ölellek
Zsuzsi.

Mi lenne ha?Where stories live. Discover now