1.

15 3 1
                                    

Je pondělí a já s Adel mojí nejlepší kamarádkou jdeme do školy. U skříněk na Adel čekal její kluk Jack. ,,První hodina matika. Ne." řekla Adel a já jsem se jen usmála. Jinak já jsem Nicol celým jménem Ivana Nicol Juhas. Je mi 17 let a chodím do třeťáku. O hodině ( matiky) mě učitel vyvolal k tabuli, ale já absolutně nevěděla jak to mám vypočítat. Nevím jak to ten učitel na mě poznal, protože mě nakonec nechal sedět a místo mě se přihlásil Mates. Když šel od tabule tak na mě mrkl. Řekla jsem si že to nic znamenat nemůže a tak jsem to dál neřešila.

Než jsem šla domů tak jsem si došla ještě na záchod a přes dveře jsem slyšela jak mě tři moje kamarádky pomlouvají. Tak jsem běžela ke skřínce abych se uklidnila, ale najednou jsem se rozbrečela. Opřela jsem se o skřínku a sesunula se na zem a měla hlavu opřenou do dlaní. Ze všeho nejvíc jsem se snažila uklidnit. Ani nevím co to do mě vjelo jsou to jenom "kamarádky" teda teď už bývalý. Najednou cítím něčí ruku na mém rameni. A taky jsem cítila klučičí vůni. Když v tom si vzpomenu kdo má takovouhle vůni a tak pomalu zvednu hlavu a ujistím se že to je on.

,,Nicol? Jsi v pohodě?" zeptal se mě Mates. Já mu na souhlas přikývnu. Vstala jsem abych si mohla vzít věci ze skříňky a šla domů jenomže já jsem uklouzla a spadla na záda. Mates se mě znova zeptal jestli jsem v pohodě, ale já kývla na nesouhlas, a tak mě obejmul a vzal do náručí, já se na něj usměju a chytnu ho kolem krku a najednou se cítím v bezpečí. ,, Nechceš jít ke mě domů?" ,, Jestli to je blíž než ke mě tak klidně" odpověděla jsem mu na otázku a pousmála se.

Vyšli jsme ze školy teda in vyšel a mě pořád nesl v náručí ikdyž jsem ho přesvědčovala že to už zvládnu dojít sama. Když jsme přišli k němu domů tak mě odnesl k němu do pokoje a položil na postel. Přisedl si ke mně a začali jsme si povídat.
Asi po hodině jsem řekla že už musím jít. ,, To je škoda." Řekl Mates a najednou si mě přitáhl k sobě a políbil mě. Když jsme se od sebe odtáhli tak jsem se na něj překvapeně dívala. Mates najednou řekl že to byla chyba mě políbit a tak jsem si vzala svoje věci a šla domů.

Doma jsem přemýšlela co se to stalo. Když jsem si připravovala do školy pípnul  mi telefon. Otevřela jsem telefon a podívala se a zjistila jsem že mi píše Adel.
Adel : Ahoj Nicol můžu k tobě přijít potřebuji si promluvit?
Nicol: Ahoj, samozřejmě že můžeš.
Adel: díky. Za 5 minut jsem tam.

Pět minut už uběhlo a domem se rozezněl zvonek. ,, Už běžím! "křikla jsem. Když jsem otevřela dveře ve dveřích stála Adel. Došli jsme ke mně do pokoje sedli si na postel a zeptala jsem se jí co se stalo. Adel se nadechla a povídá ,,No.... rodiče se nejspíš budou rozvádět." Řekla a lehla si na postel. ,, Co kdybychom někam zašli když je zítra státní svátek? "Zeptala jsem se Adel. ,, Ok" odpověděla Ade. Začali jsme se připravovat a já zjistila že náš kamarád doma chystá párty, takže jsme šli k němu. Když jsme vyrazili z domu já si vzpomněla že jsem nechala doma na posteli telefon. ,, Adel jdi napřed já tě potom doženu.Musím se vrátit domů zapomněla jsem tam telefon. " Řekla jsem. Adel jen přikývla a pokračovala v cestě. Když jsem šla už od domu na tu párty potkala jsem Matese.

That Boy Kde žijí příběhy. Začni objevovat