4.

8 2 1
                                    

Je pátek odpoledne a já koukám na televizi. Najednou mi pípla zpráva na mobilu.

Josh: Ahoj chtěl bych ti něco říct
Nicol: A co?
Josh: Noo.......líbíš se mi
Nicol: Noo...ty mě taky docela
Josh: Noo...a nechceš se mnou chodit?
Nicol: Asi jo? Teda JO určitě a ty se mnou??
Josh: Joo určitě
    Aaaaaa já mám kluka já mám kluka.Joo to jsem asi zapomněla říct Josh je mladší brácha Matese. Ano chodí do druháku. A ne nevadí mi to. Já to musím říct Adel.
Nicol: Adel mohla by ses stavit??
  Adel mi do 2 minut odpověděla.
Adel: Ok, do pěti minut jsem u tebe.
Adel: Jo a co chceš řešit?? Já jen jestli mám něco kupovat.
Nicol: No jestli se ti chce něco kupovat tak můžeš.
Adel: Ok tak do 15 minut jsem tam😉.
Nicol: Tak zatím pa💋.
  Já mezitím pouklidila pokoj. Patnáct minut uběhlo a domem se rozezněl zvonek. ,, Už běžím." Křičela jsem. Otevřu a ce dveřích stojí Adel s Matesem. ,, Ahoj, doufám že nevadí že šel i Mates." řekla Adel. ,, Ahoj " řekl Mates s úsměvem na tváři. Aaa ten jeho úsměv. Hej chodíš s jeho bratrem sice asi dvacet minut ale chodíš s ním. ,,Ne nevadí. Pojďte dovnitř." *doháje on to taky uslyší. No tak to ne to si musím vymyslet něco jinýho* Došli jsme ke mě do pokoje. ,, Co jsi mi teda chtěla říct??" * A je to v p**i. Co si teď honem mám asi tak vymyslet* ,, Jo už vím. Rodiče zítra jedou k babičce a budou tam dva dny tak mě napadlo......" ani jsem to nestihla doříct a do řeči mi skočila Adel ,, Párty, že uděláš párty? Joo tak to je dobrý nápad." Vykřikla.

Další část je tu. Sice po dlouhé době ale je tu. Promiňte za kratší části. Brzy by to mělo být lepší. Doufám že se vám příběh líbí.
Adolfín ❤️

That Boy Kde žijí příběhy. Začni objevovat