2.

11 3 2
                                    

Jenom mě pozdravil a pokračoval v cestě. ,, Počkej! ty jdeš taky na tu párty k Joshovi ?" řekla jsem a on se jen otočil a povídá,, Em ..... jo?" řekl a pokračoval v cestě. Jsem asi 5 metrů od domu kde se koná párty a hlasitá hudba jde slyšet už teď. Když vejdu dovnitř hledám Adel.

Chodím po domě asi už 5 minut a konečně jsem ji našla nahoře v pokoji a s někým volala. Nejspíš s mamkou. Hned jak dovolala, přišla ke mě a objala mě. Šly jsme dolu po schodech a slyšíme Joshe jak řve přes celý dům. ,, Lidi co kdybychom si zahráli flašku?" ,, Adel nee! Co když tam budou otázky typu: kdy a kde jsi se naposledy milovala nebo úkol: dej někomu pusu. A ty moc dobře víš, že já kluka ještě neměla." řekla jsem směrem k Adel. ,, Neboj a kdyby něco tak si sundáš naušnici." ,, No tak dobře" řekla jsem a protočila oči.

Bylo nás tady asi osm a seděli jsme v kolečku. Jako první točil Josh a padlo to na Adel. ,,Pravda nebo úkol?" zeptal se Josh. ,,Pravda" řekla sebevědomě Adel až mě to zaskočilo. ,,S kým byla tvoje první pusa?" zeptal se Josh. Jelikož jsme s Adel asi jediný který nikdy nikoho neměly tak mě Adel odpověď zaskočila. ,,Hela já ti už ani nevím" řekla a já na ni koukám s pusou dokořán. ,, No jasně" řekl Josh. ,,No dobře" řekla a začala si sundávat naušnici. Teď točila nějaká holka a bohužel to padlo na mě. ,,Pravda nebo úkol?" řekla ta holka a já bez rozmyšlení řekla ,, Úkol" 'doháje co jsi  to řekla!' řekl mi můj vnitřní hlas. ,, Dej si pusu s Matesem" řekla pro mě neznámá holka. ,, Já ale nehraju" řekl Mates. ,, Jo Mates nehraje!" řekla jsem trošku naštvaně, protože jsem si s ním už nechtěla dávat pusu. ,, To je jedno jestli hraje nebo ne! řekla ta holka. ,,No tak to ne!" řekla jsem a šla nahoru do nějakého pokoje se uklidnit. 

Když jsem došla nahoru tak jsem si sedla na postel a najednou slyším kroky na chodbě. Někdo vzal za kliku. Dveře se otevřeli a v nich se objevil Mates celý od krve. ,, Promiň já myslel že je tady koupelna" řekl a chtěl zase zmizet. ,, Počkej! Co se ti stalo?" vyptávala jsem se Matese, ale ten mi to nechtěl říct. ,,Tak já ti to ošetřím" řekla jsem když v tom do pokoje vběhla Adel celá udýchaná. ,, Nicol víš co se....." ani to nestihla doříct , protože se zděsila když viděla u mě stát Matese.             ,, Sorry já nebudu rušit" řekla rychle Adel a zase zmizela. Šly jsme do koupelny a já mu to začala ošetřovat. Měl roztrhnutý ret a obočí. Když jsem mu ošetřovala ret tak sykl bolestí.

Tak je tady další o trochu kratší část
A.M

That Boy Kde žijí příběhy. Začni objevovat