Yeni bölüm biraz geciktiridim kusura bakmayınİyi okumalar➳
"
Lanet olsun neden uyuyamıyorum ben neden."
Ross'un t'challa ile konuşması üzerinden iki saat geçmişti ne kadar uyumayı denesede bu iki saat boyunca yaptığı tek şey yatakta kıvranmak olmuştu. Bütün siniri ile yataktan kalktı ve balkona yöneldi.
"Biraz hava almaktan zarar gelmez değil mi?"
*Kendi kendine konuşmayı bırakması gerek*
Yağmur yağıyordu,Esen soğuk rüzgar sanki tenini okşuyor gibiydi, gözlerini kapattı ve hiç bir şey düşünmemeye çalıştı sadece bu güzel havanın tadını çıkarmak istedi. ama istemsizce gözlerini açtı ve karşıdan ona yaklaşan küçük mavi ışığı fark etti. Dikkatlice baktığınıda ise bunun sadece bir ışık olmadığını fark etti."Bir kelebek?!hemde böyle bir havada mı işte bu biraz tuhaf."
Elini ona dahada yaklaşan kelebeğe uzattı kelebek eline konduğunuda ise daha dikkatli baka bilmişti. parlak mavi kanatları vardı. bu kadar güzel olmak bir lütuf veya bı lânet olmalı diye düşündü içinden. Kendini kelebeğin güzelliğine okadar kaptırmıştı ki arkasından gelen adamı bile fark etmemişti.
"Çok güzel değil mi ?"
Ross duyduğu sesle birden silahını çıkardı ve arkasında duran adama döndü.
"Hey sakin ol ben düşman falan değilim."
Stephen iki elini kaldırmış yavaşça sallıyordu.ross onu görünce derin bir nefes alıp silahını indirdi.
"Artık sessizce arkamdan gelmeyi bırak"
"Hmm düşündümde hayır bu şekilde devam edicem"
Ross stephen'a aldırış etmeden tekrar eline baktı ama kelebek çok tan gitmişti. Biraz üzülsede belli etmedi.
"Burda ne işin var ayrıca buraya nasıl girdin odamın kapısı kilitliydi."
"Ne kilidi?,oh kapı kullanma gereği duymuyorum."
"İnsanların özeline saygın yokmu senin"
"Tabiiki var herkesin özel alanına saygı duyarım"
"Eeee"
"E'si yok bu kadar"
"Tanrım kurtar beni"
"Ah Tanrı beni göndererek seni çoktan kurtardı"
"Ne yani tanrı seni benim için mi gönderdi diyorsun, hiç sanmıyorum"
"Neden olmasın,bence gayet mükemmelim. sence değil miyim?"
Stephen sırıtıp önüne düşen saçlarını arkaya doğru iterek düzeltin.ross ise istemsizce gülüyordu.stephen bunu fark etmişti.
"Pekâlâ benimle gel"
"Ne?"
Stephen ross'un elini tutup onu odanın içine kadar sürükledi. Işıkları kapattı ve perdeleride kapattıktan sonra ross'a döndü.
"Sen ne yapıyorsun"
"Birazdan anlarsın,ama önce..."
"Ö-önce ne?"
"Telefonunu sesize al dicektim"
"Neden böyle bı şey yapim ki?"
"Al işte birazdan anlarsın dedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑰𝒏 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑾𝒊𝒕𝒉 𝑴𝒆 (everstrange)
FanfictionRoss,Rose değil... Difficulties ismini değiştirdim Bu hikayenin bütün hakları Stephen'nin pelerininde saklı 🦦 Bu bir kurgudur filmlerle alakası yok amaaa arasıra bazı filmlerden parçalar veya alıntılar olabilir