"Yani sevgili değilsiniz?"
"Ne!?"
"Tabii ki hayır"
Tony cebinden çıkardığı elli doları Steve uzattı. stephen'de rahatlamışçasına derin bir nefes aldı.
"Bide bahse mi girdiniz?"
"Evet açıkçası uzun zamandır bu anı bekliyoruz ve sayenizde elli dolar kaybettim"
Tony'nin bu lafından sonra kulede büyük bir sessizlik oluştu.
"Ne ya?"
Steve başını salladı ve ross'a döndü.
"Peki bir planınız varmı?"
"Aslında artık var"
Ertesi gün 13:31
Ross hızlı adımlarla fury'nin odasına girdi.
"Ajan ross sana verdiğim görevi bu kadar çabuk bitirmeni beklemiyordum."
"Bitirdiği mi kim söyledi? Şifre hala bende"
"Ve bana vermezsen ne olacağını biliyorsun unuttuysanda dur tekrar hatırlatim"
Fury kısa bir süre içinde planın tekrar anlattı.
"Işte bu yüzden kolay bı çözüm buldum"
Ross silahını çıkardı ve fury'e doğrulttu.
"Cehennemde görüşmek dileğiyle"
"Beni öldürmek sana hiç bir şey kazandırmaz hatta seni daha beter mahveder bunu çok iyi biliyorsun, gerçeği söyle planın ne"
"Bi olan yok artık seninle uğraşmak istemiyorum"
Ross silahı ateşleyeceği sırada tamamen siyah giyimli bir kaç asker girdiler. Silahlarını ross'a doğrultup gelecek emri beklediler.
"En büyük hatan odama girerken dikkatli olmaman ross sence beni öldürmek o kadar kolay mı?"
"Denemek istermisin?"
Fury sırıttı ve sandalyesine oturdu.
"Galiba gerçekten aklını kaçırdın, vurun onu"
Askerler fury'nin emrini görmezden gelmişçasına oldukları yerde duruyorlardı.
"Beni duymadınız mı bitirin işini"
Askerler bu seferde silahlarını fury'e doğrulttular. Kapının açılmasıyla içeriye giren sarışın kadın ross'un yanından geçerek fury'nin oturduğu önünde durdu.
"Ajan Sharon burdan ne işin var?"
"Bay fury bir CIA ajanını tehdit etmek ve onu kendi amaçlarınız için kullanmak ayrıca Amerika Birleşik Devletleri ve Avengers ekibini arkasından iş çevirmekten son olarak iki ülkenin gizli bilgilerini saklamak ve kendi işleriniz için kullanmaya çalışmaktan dolayı mahkeme'nin vereceği son karara kadar tutuklusunuz ve özel güvenlikli bir hapishaneye gönderiliceksiniz."
"Bu nasıl bir saçmalık bunu yapamazsınız o bilgiler yapılırsa neler olacağını en iyi sen biliyorsun ross sakın bir hata yapma"
"Birincisi o bilgiler artık elinde değil ikincisi Wakanda ve ajan ross'a karşı kullana bileceğin her şey stark sistemlerin tarafından yok edildi."
Konuşan asker bir kaç adım öne attı ve maskesini çıkardı.
"Rogers! ama nasıl "
"Rogers strak kocamın soyadını doğru söyle "
Tony ve diğerleride maskelerini çıkardığında fury daha da şok olmuştu.
"Demek onlarda anlattım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑰𝒏 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑾𝒊𝒕𝒉 𝑴𝒆 (everstrange)
FanfictionRoss,Rose değil... Difficulties ismini değiştirdim Bu hikayenin bütün hakları Stephen'nin pelerininde saklı 🦦 Bu bir kurgudur filmlerle alakası yok amaaa arasıra bazı filmlerden parçalar veya alıntılar olabilir