_İyi okumalar _
"Evet sanırım iyim ama bir kaç gün evde kalmam gerekiyor tanrım bu alçı cidden sinirimi bozuyor her neyse bana dosyaların bir kopyasını gönderirsin"
Ross yatağında mecburen oturmuş nasıl olduğunu merak ettiği için onu arayan sharon ile konuşuyordu, yaşadığı son olayda ayağının üzerine düşen sütun parçası yüzünden bacağını kırmıştı.
"Sharon ben iyim ne yani ayağım alçıda diye çalışamaz mıyım? Ugh lütfen sadece bana dosyaları e-mail üzerinden gönder...kendime bakabilirim konuştuğun kişi küçük bir çocuk değil tamam tamam bu kadar yeter kapatıyorum"
Telefonu kapatıp yatağın köşesine fırlatıp derin bir iç çektik...evet o telefonu almak için yine hareket etmesi gerekicekti ve bu biraz can yakıcı olucaktı...
"Neden tam her şey mükemmel gidiyorken böyle oluyor tanrım çıldırmak üzereyim"
Sinirle ayağına bakıp bağırmaya başladı. İlk başta bu kadar sorun olacağını düşünmemişti bile.
"LANET OLASI NEDEN ŞİMDİ KAŞINIYOR, KES ŞUNU"
Başını geriye yaslayıp alt dudağını sinirle ısırırken iç çekmeye devam etti.
"Hufff... Tamam sakin ol bir şey yok sorun değil geçicek sadece bir kaç gün bir kaç gün buna katlanabilirim değil mi? Elbette yapabilirim. Yapabilirsin ross se-
"Bildiğim kadarıyla sütun ayağının üzerine düştü ama kafanıda bir yerlere çarpmadığına emin misin rose?"
Ross sesin geldiği yöne şaşkınlıkla baktığında Stephen kapıya yaşlanmış yüzünde ross'un bile iğneleyici olduğuna yemin ettiği bir gülümseme vardı yada ross öyle düşünüyordu...
"Sen nasıl?"
"Nasıl olduğumu soruyorsan mükemmelim ama nasıl girdiğimi soruyorsan portal kullandım diye bilirim"
"Neden burdasın"
"Yoldan geçiyordum bi uğramak istedim şimdi'de gidiyorum güle güle"
Ross az önce ne olduğuna anlam vermeye çalışırken stephen sırıtarak odaya girdi .
"Dalga geçiyorum nasıl olduğunu merak ediyordum ve görünen oki fiziksel olarak iyi gibisin ama mental olarak pek emin olamadım"
"Niye herkes aynı şeyi söylüyor ben iyim"
"Evet kesinlikle iyisin yinede yardıma ihti- yani yanında kalmaya karar verdim"
"Buna gerek yok kendime bakabilirim"
"Yemek yedin mi?"
Bu soru ross'u karnından vurmuştu açtı ama bacağı yüzünden kalkmaya bile üşeniyordu alt dudağını yalarken stephen ile göz göze gelmemek için etrafa bakınmaya başladı.
"Anlaşıldı, hemen dönerim"
"Ne? Ben bir şey demedim!"
"Anlamam gerekeni anladım"
...
Bir kaç dakika sonra stephen elinde bir tepsiyle odaya geri döndü, tepsiyi ross'un önüne koyup masumca gülümsedi.
"Bu ne?"
"Çorba"
"Stephen ayağımı kırdım grip değilim"
"Yani?"
"Boşver gitsin"
"Her neyse bu ahtapot çorbası kesinlikle mükemmel ve çok sağlıklı, dün kestiğim ahtapottan yaptım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑰𝒏 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑾𝒊𝒕𝒉 𝑴𝒆 (everstrange)
FanfictionRoss,Rose değil... Difficulties ismini değiştirdim Bu hikayenin bütün hakları Stephen'nin pelerininde saklı 🦦 Bu bir kurgudur filmlerle alakası yok amaaa arasıra bazı filmlerden parçalar veya alıntılar olabilir