05

963 100 38
                                    

Son birkaç gündür Reo'nun annesi oğlunun takılabileceği bir arkadaşı olduğu için şaşırmış ama bir o kadar da mutluydu. Reo, ailesine onun bir sınıf arkadaşı olduğunu ve onu sık sık evine davet edeceğini söylemişti. Ama tabii Nagi, Reo okuldayken evde çok yorulduğunda veya sıkıldığında, yavru köpek formuna geri döner ve efendisinin odasında uyurdu. Nagi'yi okuluna kaydettirmek istedi ama reddetti çünkü bunun çok zahmetli olduğunu ve Reo ile yaşamanın daha iyi olduğunu söyledi.

Reo, Nagi'ye insan yaşam tarzı konusunda yardım etti. Kulaklarını ve kuyruğunu saklayabildiğinden beri, Nagi için yeni kıyafet alışverişine çıkıyorlardı. Genç efendi, Nagi'ye en çok yakıştığını düşündüğü ne varsa satın almış, en pahalı markaları almıştı. Nagi'nin tercih ettiği kıyafetlerin çoğu kapşonlu kazaktı. Hatta ona bir telefon bile aldı, böylece ne zaman okula gitse, Nagi evde o kadar sıkılmayacaktı. Ve işe yaradı da, telefonuyla oynamaya devam etti ve oyunlarda ustalaştı.

Reo ne zaman odasına geri dönse, Nagi onu tekrar karşılar ve şu sözleri söylerdi.

“Reo, bugün bu oyunun boss'unu 5 dakikada yendim”

"Reo, Reo, tüm bu oyunculardan en yüksek puanı ben aldım"

“Reo, internetin nasıl çalıştığını öğrendim. Harika futbol videoları izledim”

“Reo, Reo, Reo…”

Eve her geldiğinde, Nagi'nin kendi başına bir şeyler yaptığına dair her zaman bazı güncellemeler alırdı. Neden mi? Bunun nedeni, Reo'nun başını okşayarak onu övmesi ve Nagi'nin bu hissi sevmesiydi. Kendini ifade edemediği için ne kadar heyecanlı olduğu belli olmuyordu ama yine de anlayabilirdiniz.

Aradan bir ay geçti ve Reo da yeni bir şeyler keşfetti. Nagi bir Kemono'dur ve köpek yavrusu formundaki cinsi, kabarık beyaz kürklüydü. Nagi daha da yapışkan hale geldi ve ne zaman şansı olsa Reo'ya her zaman sarılırdı. Köpek formunda bile kucağına uzanır ya da üzerine devrilirdi.

Reo, Nagi'nin kokusunu üzerine sürdüğünü bilmiyordu, bu Nagi'nin onu bir şekilde işaretleme tekniğiydi.

Ne zaman uyusalar, genellikle yavru köpek Nagi olurdu ama o zamandan beri, bazen uyuyana kadar Reo'ya arkadan sarılmaya başladı. Reo, havanın sıcak olmasına aldırış etmiyor ve Nagi'nin kendisine bu kadar yakın olmasını seviyordu. Ve banyo sırasında Nagi, Reo'nun direnmemesini sağlayacak yavru köpek bakışlarını kullanarak küvete gitmek istediğini yalvardı. Nagi çok sevimliydi. Sonunda, birlikte banyo yapmışlardı. Reo, Nagi'nin vücudunun fazlasıyla yapılı olduğunu fark etti. Yavru formundan çok farklı, sanki bir tür aldatmacaydı.

Anlamsız gözüken yerler varsa affola...

Bide yeni bir nagireo kurgusu buldum angst ama mutlu son, bu kurguyu bitirirsem onu çevirmeyi düşünüyorum

İyi gecelerr

bu yavru köpek benim | nagireoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin