“Yine mi? Sadece bir kez öpüşmeyi kabul ettik -Mmph!" Reo'nun dudakları bir kez daha mühürlenerek cümlesini yarıda kesti. Bu sefer öpücük daha şehvetli bir hal aldı, Nagi'nin dili hemen ağzına girdi ve ardından alt dudağını kemirmeye başladı. Reo bundan dolayı daha da bulanık hissediyordu. Nagi'nin öpücükleri arasında boğuluyormuş gibi geliyordu.
Beklenmedik bir şekilde, Nagi onu itip üzerine çıkarken çoktan yatağa uzanmıştı. Dudakları ayrıldı, Reo'nun gözleri yarı kapalıydı ve kızaran kırmızı yüzü Kemono'yu daha da heyecanlandırıyordu. Ah, Reo onun altında ne kadar güzel görünüyordu öyle.
"Nagi..." diye mırıldandı, onun kapşonlusunu çıkarıp yapılı vücudunu ortaya çıkarmasını izleyerek. Aslında sevimli bir yavru köpek için çok fazla karın kasları vardı. Reo bu görüntü karşısında yutkundu ve Nagi'nin yüzünün yeniden kulaklarına yaklaştığını fark etti.
"Sana söylemeyi unuttum, Reo. Bugün yeni bir tane daha öğrendim.” Yumuşak ama baştan çıkarıcı bir ses tonuyla kulağını kemirerek kıpkırmızı ve gıdıklayıcı hale getirdi.
Dudakları Nagi'nin boynuna doğru indi.
"Bugün farklı pozisyonlar öğrendim." diye devam etti efendisinin boynunda ısırık izleri bırakmaya başlarken.
Pozisyonlar mı? Tüm bu pornolardan ne kadar çok şey öğrendi...
Reo hafif bir acıyla tısladı ve gömleğinin düğmelerinin çözüldüğünü hissetti. Nagi, omzunda iz bırakmak için Reo'nun gömleğini kaydırırken köprücük kemiğini daha çok ısırmaya devam etti.
"Isırmayı kes, bu kadarı yeter." Reo dilini şaklattı ve Nagi'nin şimdiden fazlasıyla ısırık izi bıraktığını fark etti.
"Bu kokudan kurtulmam gerekiyor."
"Ne demek istiyorsun?"
“Seni kokumla yıkamalıyım. Başka birinin kokusunun senin üzerinde olmasından nefret ediyorum," diye homurdandı Nagi, eli göğsünden kayarak meme uçlarına ulaştı. Reo, Nagi'nin tomurcuklarından birini ovuşturduğunu hissedince dokunuşun altında inledi. Bedeni heyecanla titredi.
"Hala kızın parfümünü kıskanıyor musun?" Nagi meme ucunu emmeye başladığında Reo, şehvetli his içinde eriyerek nefes verdi.
"Nghh.. Onları emme-" Koluyla ağzını kapatarak nefesi kesildi ve ikramının tadını çıkaran Nagi'ye baktı.
Daha sonra kemono, efendisinin belini okşamaya başladı ve elleri kalçalarına gitmeden önce vücuduna nazikçe öpücükler kondurdu. Nagi, Reo'nun bacaklarını açmaya başladı ve bu da efendisini utandırdı.
“Ş-şimdi ne yapıyorsun?!”
“Sevgimi gösteriyorum.”
"Ne-"
Reo aletinin etrafında bir sıcaklık hissettiğinde miyavladı. Nagi'nin dilinin döndüğünü hissettiğinde daha da inledi. Reo zaten boşalmak üzereymiş gibi hissediyor. Nagi sekste şimdiden nasıl bu kadar iyiydi?
“B-bekle Nagi! Ben-sanırım geleceğim..." Reo, aletini daha çok emmeye devam ederken, Nagi'nin saçını tutarak nefesini verdi.
"Ah!" Bununla birlikte Reo, ağır bir şekilde nefes alarak ağzının içine meniyi bıraktı. Nagi oturdu ve meniyi yuttu. Bu da Reo'num paniğe kapılmasına yol açtı.
"Yutma onu aptal!"
"Neden? Harika Reo'nun tadına bakıyorum, daha fazlasını istiyorum." diye basitçe yanıtladı ve devam etmekte tereddüt etmedi. Reo bittiğini sanıyordu. Hala daha fazlasını mı istiyor?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu yavru köpek benim | nagireo
RomanceReo ilk kez okulda bulduğu bir köpek yavrusuna sahip olur. Kutunun içinde uyuyan küçük tüylü beyaz bir köpek. Bu yavru köpeğin onu yanına aldığında sonsuza kadar arkadaşı olmasını istiyor. Kucağına aldığı köpek yavrusu aslında bir kemonoydu ve köpek...