04

949 103 28
                                    

"Reo?" diye sordu beyaz saçlı çocuk, kuyruğunu hafifçe sallayarak başını yana yatırarak. Sahibinin yüzünün neden kırmızı olduğu konusunda kafası karışık. Vücudu aniden bir battaniyeyle kaplandı.

"Aman Tanrım, buna inanamıyorum" Reo, üşüyeceğinden endişe ederken aynı zamanda da telaşlanarak çıplak vücudunu sardı. Şu an gördüklerine inanamıyordu. Köpeği kulakları ve kuyruğu olan bir insana dönüştü. Tıpkı küçükken işittiği Japon halk hikâyeleri gibi. Bir kemono.

Nagi'ye baktığında, huzursuz bir ifadeyle battaniyeye burrito gibi sarınmış, yanlış bir şey yapıp yapmadığını düşünüyordu. Reo, tıpkı köpek formunda olduğu gibi, onu hâlâ çok sevimli buluyordu.

İçini çekti ve başını okşadı. "Açıklaman gereken bazı şeyler var."

***

"Yani bir tapınaktan mı geldin? Eskiden seninle ilgilenen insanlar başka bir ülkeye taşındıkları için seni okul kapısının dışında mı bıraktılar?" Reo, Nagi'nin kazağını giymesine yardım ederken netleşti, bu onun sahip olduğu en büyük bedendi.

"Evet. O kızlar beni ve şimdi de seni bulana kadar." Sesi gömleğinin içinde boğuk geliyordu. Kıyafetlerini başarılı bir şekilde giydikten sonra kumaşı koklayarak ona Nagi'nin kokusunu hatırlattı.

Reo ellerini kalçalarına yerleştirdi. “Demek aslında sen bir Kemono'sun. Aslında... Bu arada neden bir anda dönüştün?”

"Ah. Söylediklerini beğenmedim"

"Kısırlaştırma mı?"

"Mhm" Nagi hızla başını salladı.

Reo güldü ve onun omzuna hafifçe vurdu. “Tamam, tamam. Yapmayacağım. Bu seni çok korkuttu, ha?”

Nagi cevap vermedi, sadece Reo'nun vücuduna eğildi ve çenesini omzuna koydu. Reo sırtını okşadı ve gülümsedi, hala tanıdığı yavru köpek gibi olmasına şaşırdı. Onun daha büyük olması dışında.

"Kulaklarını ve kuyruğunu saklayabilir misin?" diye sordu.

Nagi ondan uzaklaştı. Gözlerini sımsıkı kapattı ve sanki yapılacak normal bir şeymiş gibi kulaklarını, ardından kuyruğunu geri çekti. Genişlemiş gözleri parıldarken Reo'nun ifadesi hayranlık içindeydi.

"Bu harika, Nagi! Sen harika bir köpeksin! diye haykırdı yanaklarını avuçlayarak.

Reo büyük ikramiye vurduğunu düşündü. Çok ender bulunan ve değerli bir şey buldu. Sadece kendisinin görebileceği bir şey. Onun hazinesi. Onun kendi mücevheri.

Nagi, efendisinin ellerini tutarak ve yanağını ovuşturdu. "Korkmuyor musun?"

"Hepsi değil. Nagi, sen aslında güzelsin." Reo kıkırdadı.

Nagi cevap vermedi, sadece kollarını efendisinin beline dolayıp sarıldı ve yüzünü tekrar boynuna gömdü. Reo sırtını sıvazlayarak, "Hala her zamanki gibi yapışkansın," gülümsedi.

Okula gitmeden bi çevirip atmak istedim,
Daha 2-3 bölüm var galiba neys

bu yavru köpek benim | nagireoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin