İyi okumalar
..
Taehyung
3 gündür hastanede kalıyordum. Şirketteyken düşmanlarımın toplanıp bana pusu kurmaları sonucun da yaralanmıştım. Ciddi bir yara değildi fakat dinlenmek amacı ile burada kalıyordum. Jungkookta iki gündür burada benimle kalıyor, diğer çocukların kalmasına izin vermiyordu. Hoşuma gidiyordu.
"oh.."
'Boğazın mı acıyor bebeğim "
" Hımhm"
"Zorlama kendini bebeğim. Defterine yaz istediğini tamam mı? Konuşmak zorunda değilsin"
Kafasını sallayıp defterini almıştı.
Hyung sen neden vuruldun ki?
"Beni sevmeyen bazı insanlar var güzelim. Onların tuzağına düştüm"
Seni nasıl sevmezler ki pff deliler mi bunlar?
"Herkes senin gibi değil bebeğim. Ama sen beni seviyorsun değil mi?"
Çok seviyorum
"bende seni bebeğim"
Yanında yatmam seni rahatsız ediyor mu? Rahat edemezsen söyle tamam mı koltuğa geçeyim"
"Rahatsız olmuyorum çiçeğim. Sen yanımdayken daha iyi hissediyorum, sende kötü hissetmiyorsun değil mi!"
Hiç hissetmiyorum. Senin yanında güvenli hissediyorum.
"Öyle hisset zaten. Ben her zaman bir adım gerinde seninle olacağım"
Yanımda ol, arkamda değil.
"olurum canımın içi"
Hitap şekillerin çok güzel. Bende sana güzel şeyler bulacağım
"Senin dediğin her şeyi beğenirim ben canım"
Evet bulamadım zaten sen benim teyungum olarak kal. Başka zaman bulursam derim tamam mı?
"Tamam bebeğim."
Acaba ne zaman taburcu olacaksın
"eve mi gitmek istiyorsun?"
Senin rahat olmanı istiyorum. Burası hiç rahat değil gibi
"Eve geçeriz bebeğim. Hem bak kargaşa da araya kaynadı. Sen nasıl çıktın odadan! Bunun ne kadar büyük bir gelişme olduğunun farkındasın değil mi?!"
Biliyorum.. Ama konu sen olunca hiç bir şeyi düşünemedim. Bir an önce seni görmek için çabaladım. Sana bir şey oldu diye ödüm koptu.
" beni bu kadar düşünüyor olman mutlu ediyor. Benim yüzümden de olsa bir ilerleme kaydetmen çok güzel. Böyle devam et bebeğim"
İyi gidiyor muyum gerçekten? Yerimde sayıyor gibi hissediyorum
"Tabiki çok iyisin. Jungkook senin yaşadığını yaşayan insanlar direkt hastaneye kapatılıp tedavi görüyorlar. Sen hemen toparlandın. Sadece odadan çıkmıyorsun bu. Konuşmamanı ise asla kafana takma. Boğazın düzeldiği gibi konuşacaksın. Temelli bir şey değil"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖢𝗈𝗅𝖾𝗋𝖾 | 𝗍𝗄
FanfictionTaehyung her zaman Jungkook için çabalıyordu. Başlangıç|04.10.22 Bitiş|