Vanilyalı Dondurma

84 10 0
                                    

İyi okumalar

..

JungKook

Tae hyung ile birlikte evime gidişimizin üzerinden 2 hafta geçmişti. 2 hafta boyunca evde ki herkes işlerinden izin almış ve birlikte gezip tozmuştuk. O olaydan sonra ilk defa böyle eğlenmiştim. Hepsinin de benim için ne kadar çabaladığını görüyordum.. Minnettardım gerçekten.

"Kookie hadi sufle yapalım seninle!"

"Jjimin hyung ben bilmiyorum sufle yapmayı ama"

"Ben biliyorum kookie sen gel ben sana öğreteceğim."

"Tamam o zaman hadi yapalım hyung"

Jimin hyungla birlikte mutfağa geçmiş ve sufle yapmaya başlamıştık. Çok kolay bir tatlıydı. Şimdi hyungun detaylı anlatımı ile tamamen tarifi ezberlemiştim bile!

"Şimdi 15 dakika boyunca fırına~"

"Hyung üstünü süsleyelim mi?"

"Evet! Üstüne dondurma koyacağız!"

"Dondurma mı? Tamam o da olur."

"Tamam şimdi sen dondurmayı çıkart bende çerezleri koyayım."

"Tamam hyung"

Buzluğu açıp içine bakmıştım. İçindekilere baktığım da sadece meyveli dondurmaların kaldığını gördüm.

"Hyung meyveli dondurma var, olur mu?"

"Yaa olmaz ki! Vanilya olması lazım!"

"O zaman gidip alayım hyung, olur mu? 5 dakikaya gider gelirim."

"Bu saatte tek göndermem seni ben giderim."

"Hyung sen işini bırakma hem ben tae hyung ile giderim"

"İyi o zaman hızlıca gidip gelin!"

"Tamamdırr"

Mutfaktan çıkıp salona döndüm. Bütün hyunglar burada oturmuş telefonlarıyla uğraşıyorlardı. Bende hemen gidip tae hyungun yanına oturdum. Oturduğum gibi kafasını telefondan kaldırmadan kolunu omzuma attı.

"Hyung.."

"Efendim yavrum?"

"Şey biz tatlı yaptık ya üstüne dondurma koymamız lazım ama vanilyalı olmalıymış ve evde de vanilyalı dondurma kalmamış! Gidip alalım mı?"

"Hm gidelim bebeğim."

"Tamam o zaman! Hadi kalk daha geç olmadan gidelim."

"Hımhm gidelim bakalım."

Birlikte ayağa kalkmış ve salondan çıkmıştık. Diğer hyunglar zaten konuşmalarımızı duydukları için hiç soru bile sormamışlardı. Bizde hızlıca üstümüze bir şey alıp evden çıktık.

"Yürüyelim mi yoksa arabayla mı?"

"Yürüyelim hyung."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 14, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 𝖢𝗈𝗅𝖾𝗋𝖾 | 𝗍𝗄 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin