• DESCRIPTION •
𝖸/𝖭 𝖠𝖽𝖽𝖺𝗆𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖶𝖾𝖽𝗇𝖾𝗌𝖽𝖺𝗒 𝖠𝖽𝖽𝖺𝗆𝗌 𝖺𝗋𝖾 𝖿𝗋𝖺𝗍𝖾𝗋𝗇𝖺𝗅 𝗍𝗐𝗂𝗇 𝗌𝗂𝗌𝗍𝖾𝗋𝗌. 𝖸/𝖭 𝗂𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗉𝗉𝗈𝗌𝗂𝗍𝖾 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗂𝗌𝗍𝖾𝗋; 𝗌𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗌 𝗆𝗈𝗋𝖾 "𝖺𝗅𝗂𝗏𝖾" 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗌 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗇 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗄𝗂𝗇𝖽 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝖾𝗍 𝗈𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝖻𝖺𝖽 𝗌𝗂𝖽𝖾. 𝖴𝗇𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗂𝗌𝗍𝖾𝗋, 𝗐𝗁𝗈 𝗂𝗌 𝖼𝗈𝗅𝖽 𝗍𝗈𝗐𝖺𝗋𝖽𝗌 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾, 𝖸/𝖭 𝖼𝖺𝗇 𝗌𝖾𝖾 𝖻𝖾𝗁𝗂𝗇𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝖼𝗍𝗌. 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗂𝗇𝗌𝖾𝗉𝖺𝗋𝖺𝖻𝗅𝖾, 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗅𝖾𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖻𝖾𝗁𝗂𝗇𝖽.
𝖳𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗉𝖺𝗋𝖾𝗇𝗍𝗌 𝖽𝖾𝖼𝗂𝖽𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍, 𝖽𝗎𝖾 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝖻𝖾𝗁𝖺𝗏𝗂𝗈𝗋, 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖺𝗍𝗍𝖾𝗇𝖽 𝖭𝖾𝗏𝖾𝗋𝗆𝗈𝗋𝖾, 𝖺 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅 𝖿𝗈𝗋 𝗈𝗎𝗍𝖼𝖺𝗌𝗍𝗌, 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗆.
𝖳𝗐𝗈 𝖻𝗈𝗒𝗌 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝖼𝗋𝗎𝗌𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅𝗌' 𝗅𝗂𝗏𝖾𝗌 𝗎𝗇𝖾𝗑𝗉𝖾𝖼𝗍𝖾𝖽𝗅𝗒, 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗅𝗂𝗏𝖾𝗌 𝗍𝗎𝗋𝗇 𝗎𝗉𝗌𝗂𝖽𝖾 𝖽𝗈𝗐𝗇. 𝖶𝗁𝗈 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖼𝗁𝗈𝗈𝗌𝖾? 𝖳𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗒𝗌' 𝗈𝗋 𝗌𝗂𝗌𝗍𝖾𝗋𝗌' 𝖻𝗈𝗇𝖽𝗌?
DISCLAIMERS
This is a work of fiction. Unless otherwise indicated, all the names, characters, businesses, places, events and incidents in this book are either the product of the author's imagination or used in a fictitious manner. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
Ruin Me • rach_ellie © 2022
🍒
- 𝙍𝙖𝙘𝙝𝙚𝙡 ♥
𝖳𝗁𝗂𝗌 𝖻𝗈𝗈𝗄 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝖿𝗂𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗌𝗐𝖾𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀, 𝗀𝗈𝗋𝖾, 𝗄𝗂𝗇𝗄𝗌, 𝖻𝗅𝗈𝗈𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗆𝗎𝗍.
𝐖𝐀𝐑𝐍𝐈𝐍𝐆: 𝖬𝗒 𝖻𝗈𝗈𝗄𝗌 𝖺𝗋𝖾 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝖿𝗂𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗌𝗆𝗎𝗍 (𝗍𝖾𝖺𝗌𝗂𝗇𝗀, 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗎𝗍, 𝖾𝗍𝖼) 𝗂𝗇 𝖺𝗅𝗆𝗈𝗌𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝖼𝗁𝖺𝗉𝗍𝖾𝗋. 𝖨𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍, 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗋𝖾𝖺𝖽 𝗂𝗍.
⭇ 𝖨 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗀𝗂𝗏𝖾 𝖺 𝗐𝖺𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗂𝗍 𝖼𝗈𝗆𝖾𝗌 𝗍𝗈 𝖺 𝗌𝗆𝗎𝗍 𝖼𝗁𝖺𝗉𝗍𝖾𝗋, 𝖶𝗁𝗒 𝗋𝗎𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗎𝗇 ;)
⭇ 𝖳𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗈𝗄 𝗂𝗌 𝗐𝗋𝗂𝗍𝗍𝖾𝗇 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗋𝖽 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇.
YOU ARE READING
𝑹𝒖𝒊𝒏 𝑴𝒆 | 18+
Romance❝𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞, 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐦𝐞. ❞ 𝖷𝖺𝗏𝗂𝖾𝗋 𝗅𝖾𝖺𝗇𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽, 𝗍𝗎𝗀𝗀𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝖾𝖺𝗋𝗅𝗈𝖻𝖾. 𝖧𝗂𝗌 𝖿𝗂𝗇𝗀𝖾𝗋 𝗉𝗂𝗇𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗇...