Siyah Kapşonlu Adam 1

48 12 23
                                    

Bir gün Kevin adında biri markete çıkmıştır.

Markete  giderken bir ses duymuştur.Karşısına baktığında siyah kopşonlu bir adam görmüştür.Ama adam sağ tarafına doğru baktığı için yüzü gözükmüyordu.

Sonra Kevin şaşkınlıkla markete gitti.Markete girdi ve alacağı şey ise bebek mamasaydı çünkü bebeği vardı. Tam alıcağı şeyi eline alıcakken Siyah kopşonlu adam karşısına çıktı.

Kevin şaşkınlıkla siyah kapşonlu adama baktı.Ama birden kayboldu.Kevin şaşkınlıkla bebek mamasını aldı ve marketten çıktı biraz tedirgindi çünkü siyah kapşonlu  adamın yüzü yoktu.

Eve girdiğinde bebeğinin odasında oynadığını ve siyah kopşonlu  adamın yanında olduğunu gördü.Ama bebek siyah kopşonlu adamı görmüyordu.

Siyah kapşonlu adamın elinde taş vardı. Tam bebeğe attığıcağı zaman Kevin bebeği kurtarmıştı.

Biraz zaman geçtikten sonra annesi yemek yaparken biraz arkasında siyah kapşonlu adam vardı.Siyah kapşonlu adamın elinde taş vardı ve ona tam taş atacağı zaman Kevin tekrar kurtardı.

Annesi neden böyle yaptın,diye sordu.Kevin yanlışlıkla oldu. Kevin düşündü neden kimse kapşonlu adamı görmüyordu? Ve beklemeye ve hiçbir şey yapmayacaktı.

Saat 7-8 civarlarında iken dedesi bıçakla elmaları soyuyordu.Sonra dedesi bıçağı masaya bıraktı.Siyah kapşonlu adam oradaydı  ve sonra bıçağı alıp dedesini bıçakladı ve dedesi öldü.

SON

Yazan: Vahide Duru Seçkin

Yazma koçu: Ali Umut Seçkin

Merhaba sevgili arkadaşlar, umarım yazdığım ilk kurgumu beğenmişsinizdir.😀

Okuduğunuz için teşekkür ederim. ☺️

Abim  bana yardımcı olduğu için abime çok teşekkür ediyorum.

Siyah Kapişonlu Adam Serisi (Kısa Korku Hikâyeleri)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin