Ширэн ташуурын хорондоо хавсран тас тас хийх дуу өрөөгөөр нэг хадна.
Гасс гараа далайн хүчтэй Элрикийг ороолгоход Элрик Аааа хэмээн орлин газар нуруугаа харуулан унаад ургаш мөлхөн зугтахыг хичээнэ. Элрикийн шинэхэн орсон цас мэт цагаан арьс нь улайн нүднээс нь нулимс урсан Гассын нүд рүү эгцэл ч харж чадахгүй хойш эргэж харалгүй ургаш мөлхөх гэж үзнэ. Харин үүнийг бахтай харах Гасс догдолсон байдалтай
-Хөөх үнэхээр сайхан хоолойтой юм гээч би энэ хэдэн өдөр бүр уйдаад байсан юм. Үргэлж бүдүүн баргил хоолой сонсох чинь муухай шд үгүй гэж үү гээд гараа дахин далай хүчтэй ороолголоо.
Элрик мөлхөх битгий хэл хөдлөхөд ч бэрх болон Гассийн ташуурдсан хэсэгт улайн хорсон өвдөнө. Гэхдээ энэ өвдөлт хэцүү зүйл нь биш хамгийн хэцүү хар дарсан зүүд нь дараа нь болох зүйлс юм. Гасс хэд хэд хүчтэй ороолгоход л арьс нь зулгаран цус шүүрч эхлэлээ.
Элрикийн цусыг харсан Гасс улам асан цусанд шунах араатан мэт болон
-Эмзэг дэлбээ байх нээ. Тэгвэл гээд ташуураа хаяаад гараа бие дээргүүр нь гүйлгэнэ. Мөс мэт хүйтэн гар түүний бие дээгүүр тэнүүчилчхэн нь Элрикэд араатанд бүхлээрээ залгиулж буй мэт аюулт мэдрэмжийг эд эс бүхэнд нь хүргэнэ.
Үхлийн аюулт айдастай хамт түүний итгэл бас мохон одоо аль хэдийнээ зугтаж чадахгүй мултарч чадахгүй болсон гэдгийг ясандаа тултал мэдрэх шиг болж амьсгаа авах хүртэл бэрх санагдана.
Гасс бие дээгүүр нь гараа явуулан биеийг нь шинжээд мөс мэт хүйтэн чөтгөрийн сарвуу дээшлэн нүүрний инч бүрийг нь тэмтчин тэнүүчилнэ. Дух хацар хамар уруул гээд л ингэж байхдаа магадгүй яаж тамшаалж идэхээ төлөвлөж бодож байна уу гэлтэй удаанаар ширтэн нарийхан сүмбэн хуруугаараа түүнийг айдаст автуулна.
Энэ их айдас аюулын өмнөөс нүүр тулах зориггүй Элрик бяцхан туулай чичрэн Гассын руу харахаасаа ч эмээн харж чадахгүй нүдээ тас анин хэвтэхэд Гасс толгойтой үзнээс нь зулгаан бариад нүүр лүүгээ ойртуулаад
-Над руу хар гэж ширүүн хоолойгоор хэлэхэд Элрикэд эсэргүүцэх эрх ба чадал ч байхгүй учир нүд ээ аажуухан нээн эгцлэн харав.
Эгцэлж харах үедээ л өөрийн нөхцөл байдлаа дахин баталгаажуулсан мэт түүнийг санагдана. Таамаглаж байснаар Гассийн нүдэнд өчүүхэн ч өрөвдөн хайрлах сэтгэл үлдээгүй гэдэг нь илт. Зовон тарчилж байгаа хүмүүсийн царайг харан таашаал авдаг нь харах төдий л мэдэж болмоор түүний нүд бол чөтгөрийнх л гэх үг тохиороно.
Гасс: Тийм ээ чиний нүд надад их таалагдаж байна. Усны долгио тунгалаг нүдтэй юм. Нүдний өгнөөс чинь илүү энэ айдас түгшүүрээр дүүрэн байгаа байдал чинь надад бүр их таалагдаж байна шүү гээд нүдийг нь цоо ширтэнгээ жижигхэн уруулыг нь үнсэн үсийг нь илбэн нуруугаар нь хүйтэн хуруугаа хүргэнэ.
Гасс Элрикийн аманд хэлээ оруулан жижигхэн хэлийг нь нааш цааш болгон тоглонгоо үнсэн гараараа хөхны товчийг нь ирмэн зугаацна. Элрикэд энэ бүхэн шинэ содон мэт санагдах боловч энэ энхрийлэл удаан үргэлжлэхгүй гэдгийг өөрийн зөнгөөрөө мэдрэх учир айдас түүнээс үл сална.
Гасс үнсэн шүдээрээ уруулыг нь тас хазан цусын долоон амтлаад яг л хоолоо идэх гэж байгаа араатан шиг л.
Элрикийг доош өвдөглөж суулгаад
-Чамайг юу хийж чадахыг харцгаая гээд өөрийн эрхтнээ Элрикийн аманд хийн хөхүүлэж эхлэлээ. Элрикийн жижигхэн аманд Гассын том эрхтэн чихэлдэн орно. Өөрийн аманд Гасын аврага эрхтэн байх нь заваан бөгөөд хэцүү санагдаж гаргамаар байвч Гассыг занал дүүрэн харц нь түүнийг айлгаж гаргах тухай бодолуудыг нь тэр дор нь л арчин хаяв.
Гасс Элрикийн улаа бутарсан хацар нүдэнд нь торох сувдан нулимс жигд бус гижигдэм амьсгалийг мэдрэн харах тусам Гассын сэтгэл улам баясан сэрэл нь хөдөлгөнө.
Гасс Элрикийн толгойг хүчлэн барин эрхтнээ хоолойд нь тултал шахахад Гассийн эрхтэн улаан хоолой руу нь даван бариу орчинд орох нь Гасс дээд зэргийн ташаал өгч хэд хэд хүчтэй бүлээд аманд нь тавив.
Элрикийн хоолойд гашуун бас давсархаг үрийн шингэн цутган орж Элрик хахан цацан ханайлган гаргахад Гасс үүнийг хараад дорд үзсэн маягтай инээмсэглээд
-Хүн чамд бэлэг өгч байхад авахгүй тун тоогүй бн шүү гэж инээн хэлэх боловч уурласан нь илт байлаа.
Гасс Элрик рүү хөшгөлөхөд Элрик үрийн шингэн болон цустай ханиалган. Хавирга цээж нь хөндүүрлэн хэсэг хугацаанд амьсгаа авч чадахгүй амьсгаадан сөхрөн хэвтэнэ.
Гасс: Болохгүй шүү. Сайн санаж ав миний өгсөн юм болгоныг бэлэг гэж талархалтайгаар хүлээж ав за гэж хорон инээн хэлээд үснээс нь угзран аргаш харуулаад сулахгүйгээр шууд л хийв. Магадгүй Гасс суллах гэж үйл дамжлаг байдаг гэдгийг ч мэдэхгүй хэдий ч түүнд мэдэх шаардлагагүй байх. Элрикийн хувьд анхных болохоор аймшигтай өвдөнө. Гуя хөл нь задрахуу гэлтэй өвдөж түүнийг дундуур нь хөрөөдөж байгаа мэт төсөөлөгдөнө.
Түүний дотор Гассыг аврага том эрхтэн нааш цааш хөдөлж эхлэхэд Элрик үүнээс зугтахыг хичээн ургаш тэмүүлэнэ. Гэвч Гасс юу гэж ингэхийг зөвшөөрөхөв дээ доош улам хүчтэй даран хурдаа нэмэн нурууг дээр нь хүчлэн дарж байгаад л хийлээ.
Элрик: Гуйя болиоч дэээ гуйя ааа өвдөж байна гэж тасралтгүй гуйна. Харин Гассын нүүрэн инээмэглэл тодрон
-Тэгвэл надад маш сайхан байна. Э Л Р И К гэж чанга бахдал дүүрэн хэлээд бүр гүн бүлэн хурдаа нэмсээр Элрикийг хоолойнх нь хэрээр орилуулсаар тавив.
Элрикийн хөл мэдээгүй болон нарийхан гуяыг нь даган цус болон Гассын үрийн шингэн урсах бол алаг нүднээс нь нулимс зогсолтгүй урсан дотроо
-Яагаад надад ийм зүйл тохиолдож байгаа юм бэ? Би ямар буруу зүйл хийсэн гэж? Яагаад Би ямар нүгэл үйлдээ вэ Бурхан минь. Би юу буруу хийгээ вэ гэж хэн нэгнээс хариулт хүсэх шиг бодно. Гэвч энд бурхан ч хариулж үл чадна. Энэ газар бол бурхан мартсан чөтгөрийн үүр.
Гассын чөтгөрийн бодолд
-Сая үнэхээр гайхалтай байлаа. Ялангуяа түүний хоолой хамгийн шилдэг нь яагаад би түүнийг энд байгааг эртхэн мэдээгүй юм болоо гэж харамсал тээх мэт бодоод өрөөнд байх тамлах хэрэгсэлүүдээс сонгохоор эргэн нэг нэгээр барин шинжнэ.
Гасс: Хонгор минь. Би гайхалтай зүйл оллоо хэмээгээд нэг мянга мянган зүү холбон хийсэн ташуур гарган ирлээ. Бүх л талаараа хурц зүүгээр бүрхсэн ташуур. Үүнийг Элрик Юунд хэрэглэхийг нь гадарлаж байлаа. Харахад л ойлгомжтой ташуур ташуурдахад л зориулагдана.
Элрик:Үгүй ээ үгүй гуйя өөр зүйл гэж орлиход
Гасс: Хөөх чамайг сонссон чинь бүр ашигламаар санагдчихлаа гээд инээн гараа хүчтэй далайхад Элрик нүдээ тас анин эрхгүй айн бөмбөлзөнө. Энэ үед Гассын инээмсэглэл бүр аймшигтай болоод инээсээр түүнийг нуруун дундуур нэг хүчтэй ороолголоо. Элрик Аааа хэмээн орлин нүүр толгойгоо хамгаалах мэт атиралдан хэвтэж бөмбөлзөн чичирэн зөөлөн гийнх дуу түүний чихийг чимнэ.
Гасс дахин гараа далайн өмнөх ташуурын мөрийн тааруулан орооллоо. Туранхай улайж шалбарсан нурууных нь арьс гүн зүсэгдэж цус энд тэнд цацарч цусан цацлын нэг нь Гассын хацар дээр дуслан ширүүн төрхийг нь чимэн хүйтэн харцыг нь тодруулан тогтоход Гасс түүнийг гараараа арчин инээмсэглээд баяртайгаар дахин нэг ороолголоо. Энэ төрх үнэхээр л тамаас ирсэн чөтгөрийн төрх
Ердөө 3 ороолгоход Элрикийн нуруу хүн харахын эцэсгүй болж арьс нь зугаран цус нь урсан мах нь ил гарсан байв. Элрик энэ их өвдөлтийг тээн чичрэн бөмбөрөх нулимсаараа өөрийгөө дулаацуулна.
Гасс ташуураа газар хаян Элрикийн нуруу нь дээрх шархыг өөрийн бүтээлээ шимтэж байгаа мэт ширтэн шинжих шиг хуруугаараа тэмтчин шархыг нь хөндөн тамлан явсаар нэг ёжтой инээмсэглэн хамгийн гүн шарх дээр нь чанга хүрэхэд Элрик гэнэтийн аймшигт өвдөлтөнд Ааааа хэмээн ориллоо. Өөрийгөө магтах мэт
Гасс: Хөөх гайхалтай энэ ташуурийг ийм сайн гэж мэдээгүй юм байна гээд Элрикийн цусан нурууг хэлээрэй долоон цусыг амтлаад нүд нь гялалзан
-Таалагдаж байна хэмээн босож амжаагүй эрхтэн ээ Элрикийн анус руу чихэн хийлээ. Эзэмдэх гэсэн хүсэл нь хязгааргүй мэт хөдөлж эхлэв. Элрик эхэнд хийлтэнд дээр доторх нь мэдээгүй болсон болохоор өвдөлт мэдрэх нь бага байсан ч гэлээ үүний хариу болгох мэт нурууных нь зулгарсан арьс ил гарсан мах нь түүнд Гассыг хөдлөх бүрт нь аймшигтай өвдөлт бэлэглэнэ.
Өвдөлт бол түүний энхрийлэл
❄️Дүрэм 💎ad white cat💎 ийн зохиолыг уншигч бүх хүний дунд❄️
Сэтгэгдэл бичихээр бол 10 ➕дээш үгтэй
Өөрийн уншихдаа бодогдсон🤓 бодолоо бүгдийн буулгаад 😋санаа оноогоо бичих тэгвэл 🌼Баярлалаа🌼 гаас илүү их ⚡️урам ⚡️болоод дараагийн бүлгийг бичиж 😱гайхшруулахад их хүч 💗 болно шүү😤
YOU ARE READING
Тарчлаан END
Детектив / ТриллерЦусны үнэр ханхлан цөхрөл тарчлааны дуу хадах энэ байшинд 2 мянга магадгүй түүнээс дээш хүмүүс амиа алдан, тамаас дорыг амсан, үхэл гэх жаргалыг мэдэрсэн байх. Дэлхийн 2 р дайн дэлхий дээр амар амгалан үгүй болсон цагт Агуу их Гилтэрийн дор зүтгэн э...