iki adım şiirsellik

95 55 32
                                    

Ah canım kedim. Tüm minnoş tüylerini teker teker ısırdığım.

Her sabah görmeliyim seni, pembe bulutlarla duş almalıyım. Çünkü çizgi filmlerdeki gökyüzü kadar güzelsin.

Cesur ol, yaşadığın sürece hiç bir şeyden korkma. Korkaklık ile özgüvensizlik kardeştir. Sevgiyle cesaret kardeş..

Kanımı iç, etimi ye, bedenimde uyu. Cesedim evin, ruhum nefesin olsun.

Sadık bir dost olmalısın, aidiyetini yitirmemelisin. Bağ kurmak kutsaldır. Elinden ölsem bile cesedim gülümseyebilmeli.

Fincanların ben olmalıyım kitapların ben ayakkabın ben olmalıyım çorapların ben

Helva gibi uyandığın sabahlara tatlı gün ışıkların ben olmalıyım. Sıkılabileceğin basit bir materyalin olamam hayır. Gözlerindeki şimşek olmalıyım. Yeminlerden öte, ruhtan öte, bütünlükten, hatta dünyanın uyguladığı momentumdan daha öte bir bağ.

Bir şizofrenin hayali arkadaşına verdiği sonsuz sadakat.

Bir şarabın bir fıçıda senelerce kalması gibi. Senelerce bende kal.

Cinsiyetlerden uzağa, kimliklerden uzağa, isimlerden ve öğretilerden, tüm tabulardan uzağa fırlatmalıyız kendimizi.

Özgürlük bir yudum su kadar yakın olmalı.
Nefret cehennem kadar uzak.

Cehennem kadar yakın olsun ancak umutsuzluk.
Su kadar yakın olsun sana vereceğim huzur

Nefes seslerini ezberledim lütfen bronşit olma. Kibar bir hanımefendi gibi nü nü nü yap işaret parmağını hinoz saati gibi. Uslu bir çocuk olurum hemen

Mutluş gözyaşlarım var istersin diye saçlarında..

Miyavca ve aşk sözleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin