Bu notta korkutucu ne var diyeceksiniz ama annemin veya babamın böyle bir şey yazabileceğini düşünmüyorum ayrıca neden böyle bir yere koyarlar ki? Kardeşim desen zaten 7 yaşında böyle kelimeler bilmesine neredeyse imkan yok, okumayı yazmayı daha yeni öğrendi. Bir an bile olsa acaba ben mi yazdım diye düşünmedim değil ama kendi yazdığım şeyi neden hatırlamayayım ki? Ayrıca bu kelimeleri bile daha yeni öğrendim. Of kafam çok karışık. En iyisi olanları en yakın arkadaşlarıma anlatıp onlardan fikir istemek ve onlara içimi dökmek diye düşünüyorum. Doğru mu düşünüyorum? Hiç bir şey bilmiyorum, ben doğru mu düşünüyorum?!
02:43
Saat neredeyse üç oldu, arkadaşlarıma mesaj atmama rağmen mesajlarım iletilmiyordu. Son çare aileme mesaj atmaktı. Onlara da mesaj attım fakat geri dönüş olmadı. Hadi onları anlıyorum çok uzaktalar ama ya arkadaşlarım? Yaklaşık 3km uzaklıkta oturuyorlar. Acaba yaz tatiline girdiğimiz için miydi? O yüzden mi bana cevap vermiyorlardı? Kafam gerçekten çok fazla karıştı. En iyisi kapıyı asla açmamaktı. Çok fazla tuvaletim gelmişti, mecburen tuvalete gitmek zorundaydım fakat çok ama çok korkuyordum.
"Tamam şimdi telefonu alıyorum elime, ayağımda ki patikleri çıkarayım ki kaymayayım, anahtar elimde dursun. İşte şimdi kapıyı açıp koşarak çıkmaya hazırım!" Çok yüksek sesle bağırmış olmalıydım ki ev gümlemişti. Dediğim gibi oldu, o kadar hızlıydım ki neredeyse 23 saniye gibi bir süre sürmüştü. Odaya girdim ve kapıyı kilitledim. Telefonumdan tık diye bir ses geldi. Bir baktım ki ne göreyim? En yakın arkadaşlarım Güneş ve Ceylin mesajlarıma bakmıştı, ortak grubumuz vardı. Onlara neden geç baktıklarını sordum ve kanıt için ekran fotoğrafı attılar. İnternetimin olmasına rağmen mesaj daha yeni iletilmiş gözüküyordu. Bu işte gerçekten bir gariplik var!
Onlara olan olaylardan bahsetmeli miyim? Evet mi yoksa hayır mı? Her neyse ne olursa olsun onlar benim en yakın arkadaşlarım, hatta kardeşlerim. Onlara başıma değişik şeyler geldiğini söyledim, telefonda konuşarak anlatmak istediğimi belirttim. Konuşma yaklaşık 1 saat sürmüştü. Onlara her şeyi anlattım ve kimseye anlatmamaları konusunda tembih ettim. Onlara kendimden bile çok güveniyorum. Her neyse saat şaka maka 04:35 olmuş, artık yatmam gerek. Kapım kilitli. Lütfen bana şans ve huzur dile. İyi geceler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Bir Gece'nin Öyküsü
FantastiqueHiç düşündünüz mü? Kısa bir süre boyunca başınıza gelebilecek en kötü şeyleri yaşıyorsunuz.. Üstelik sadece 15 yaşındasınız Bu Gece'nin hikayesi. Gece değil Gece. Gece 15 yaşında bir kız çocuğu sadece başına en fazla ne gelmiş olabilir ki? Çok şaşı...