Yeni Şeyler (7. Bölüm)

14 4 4
                                    

En son günlüğüme "İyi geceler" yazdığımı hatırlıyorum. Neyse tam yatmaya hazırlanırken tahmin edin noldu. Aşağıdan pat diye bir ses geldi. Yatağıma yatmıştım ama yattığım gibi geri kalktım. Aklıma bunların dün gece Efsunla konuştuktan sonra Efsun'un bir alameti olduğunu düşünmekten başka bir şey gelmedi. Düşünün kızı o derece sevmiyorum ama şu an konu bu değil. Ona sonra değineceğim. Neyse her zamanki gibi bir şeyler ters gitmese olmuyordu. Aşağı inerken ne olduğunu bilmeden kendimi yuvarlanırken buldum ve gözlerimi açtığımda merdivenin karşısında gördüğüm şey asılı olan o tabloydu. Tablonun ne olduğunu bilmiyorum ama uzun süre yerde kalmış olmalıyım ki tabloyu ezberlemişim. Uyku sersemliği beni cidden bitiriyor. Ah bu uykusuzluk. Öyle bir noktadaydım ki ne uyuyordum, ne uyanıktım ikisinin arasındaydım, tam anlamıyla uyku sersemiydim. Ne yapacağımı bilmiyordum. Saate bakmaya karar verdim ve yaklaşık 15 dakika geçmişti. Çok garipti. Zaman nasıl bu kadar hızlı geçiyor gerçekten henüz anlayamıyorum, anlayacağımı da sanmıyorum. Karnım çok açtı o yüzden bir şeyler yapmaya karar verdim. Yine telefondan tarif arıyordum. Hiçbir şey bulamadım. Çok sinir, çok sinir! D€li bir şey yapmanın fikri girdi aklıma. Dünkü notları tek tek açamamıştık ve ona devam etmeye karar verdim, kutuyu aldım derken tam o anda telefonum -dıt dıt dıt- ötmeye başladı. Çok korktum. Bir anlık endişe ve korku karışımı bir duygu ile pat kutuyu yere düşürdüm -düşürmekte nasıl bir düşürmekse artık tüm kağıtlar dağıldı, onları toplamak ayrı !şk€nce zaten! Sagolsun canım arkadaşım Güneş atmış mesajı, ödüm patladı ne yapıyorsun yaa?

-Oo hayat nasıl gidiyor Gece Hanım

-Emin ol sen mesaj atmadan önce daha iyiydi!😂

-Çok komik haha

-Kanka dalga geçiyorum yaa

-Dün Ceylin Hanımla buluşulmuş ama beni çağırma gereği bile duyulmamış bakıyorum da!

-Kanka, Ceylin de bir anda geldi cidden benimde haberim yoktu.

-Mesaj diye bir şey var bilir misin?

-Kanka abartıyorsun cidden!

-"KaNkA aBaRTıyOrSuN cİdDeN"

-GÜNEŞ CİDDİYİM

-Ben şakayım değil mi Gece? Beni zaten hiç önemseme varsa yoksa Ceylin! Bıktım artık gerçekten yeter ya benimde bir kalbim var ve siz en çokta sen bunu bazen hatta çoğu zaman hatta neredeyse her zaman unutuyorsun. Yeter çok sıkıldım cidden yeter. Özür dileyip kenara çekilebilirsin ama hâlâ devam ediyorsun. Ben çok sıkıldım en iyisi bir süre konuşmayalım. Ben kalbimin daha fazla kırılmasını istemiyorum. Çok sıkıldım. Eğer arkadaşlığımıza ara vermezsek ve böyle devam edersek küseceğiz cidden.

-Abartıyorsun, suçum olsa özür dilerim ama bir suçum yok, dün telefonu elime alma fırsatım bile olmadı zaten!

-Ben mi abartıyorum, cidden mi? Ayrıca ne yaptınız taş mı taşıdınız?

-Evet sen abartıyorsun ve tâbii taş taşımadık ama emin ol çok saçma olaylar yaşadık ve ve ve sadece biz değil sende bizim kalbimizi kırıyorsun! Yeter ara verelim arkadaşlığımıza!

-Kendine iyi bak, görüşürüz! Bb

-Görüşürüz bay bay

ANİDEN ÜÇLÜ GRUBUMUZA MESAJ GELDİ!

-Güneş: Bu grupta uğraşamayacağım kadar boş şahıslar var, bb.

*Kelebeğimm💕🦋 gruptan ayrıldı*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 14, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlık Bir Gece'nin ÖyküsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin