Neler Oluyor? (5.Bölüm)

5 4 0
                                    

Saat 11:02 gibi kalktım, örtüyü kaldırdım, sağıma baktım. Bir de ne göreyim? Odamın kapısı açıktı. Kilitlemiştim. Kim açmış olabilirdi ki? Dünkü kız mıydı acaba? En ufak bir şey anladıysam arap olayım cidden. En iyisi sakinleşmek için telefona bakmak diye düşündüm. Elime aldım. Telefonumun şarjı 3'e düşmüştü. Fakat adım kadar eminim ki ben dün 87 iken bırakmıştım. İşler daha da karışmaya başlamıştı. Her geçen saniye daha gizemli şeyler oluyordu ve çok değişik bir duygu vardı içimde. Ne üzgün, ne korkak, ne tedirgin, ne meraklı. Çok değişik bir histi bu. Yataktan kalkmadan şarj aletine uzandım. ALLAHtan yatağın hemen dibinde priz vardı. Bu priz ilk kez işime yaradı çünkü annem patlar diye yatarken kullandırmıyordu bu prizi. İçeriden takır tukur sesler duymaya başladım, kalktım. Kapıyı kilitlemek için kalktım. Anahtar her zaman kapının üzerindeydi. Baktım ama yoktu. Ayaklanıp yürüyecek hâli yok ya, nereye gitmişti bu anahtar? Telefonumu karıştırırken yanlışlıkla galeriye girdim ve ne göreyim? Biri beni uyurken çekmişti. Ne annem, ne babam, ne de Ceren. Hiç biri evde değildi. Güneş'in ya da Ceylin'in olma ihtimali zaten sıfırdı. Burası ıssız bir yerdi. 3 tane ev vardı. Biri bizim ki diğer ikisiyse boş. Bu daha da çok korkmama neden oluyordu. Peki bir soru, ben niye annemden beni de götürmelerini istemedim? Of, @ptal mıyım, neyim ben? Her neyse asıl konuya gelelim. Sesler nereden geliyordu? Dün gece gördüğüm kız kimdi? Beni uyurken kim çekmişti? Kapı neden açıktı? Anahtar neredeydi? Kafamda milyon tane soru var of! En iyisi biraz şarkı dinlemek. Şimdilik görüşürüz!😶

16:07

Listemi bitirdim. Kulaklığımı çıkardım fakat içeriden çok garip tıkırtılar geliyor. Ne yapacağım bilmiyorum. Telefonumun şarjı bitti şarj aletini fişe taktım ama olmuyor. Çalışmıyor. Sonum mu geldi? Çok korkuyorum, ne yapacağım. Bir lokma bir şey yemedim, açlıktan g€beriyorum resmen! Gerçekten açım. Suyum bitti. Tuvaletim desen girsem 4 saat çıkamam sanırım. Kararımı vermiştim. Tuvalete gidip sonra mutfağa gidip ulti açıp uçarak odama gelecektim. Aynı zamanda etrafı kolaçan edecektim. Telefonumu almama gerek var mıydı? Şarjı olmadığı için gerek yoktu. Dediğim gibi yaptım, önce tuvalet sonra mutfak. Dünden kalan pankekleri aldım, cips, çikolata, süt, su ne bulursam yanıma aldığım çantaya doldurdum. Keşke tuvalette içine sığsaydı! Tam üst kata çıkacaktım ki bir kağıt gördüm, kağıtta çok garip şeyler yazıyordu, bu ikinci bir not muydu? Okudum ve evet bunun ikinci bir not olduğu kesinleşmişti. Ne yapacaktım? Çok korkuyordum. Notu merak ettiniz değil mi? Tamam, tamam daha fazla meraklandırmayacağım fakat s@lak gibi notu almayı unuttum o yüzden aklımda kalanları yazacağım, tamam?

NOT 2:

O SENİ EN YAKINLARINDAN VURUR. CANINI YAKMAK İÇİN YAPAR BUNU. KİMSEYE YAPMADI. İLK SENDE DENEYECEK BUNU. "KORKMALI MIYIM?" DİYE DÜŞÜNME. DİREKT KORK BİZCE. BELKİ DAHA ÖNCE GÖRDÜĞÜN BİRİDİR O. BELKİ İŞİTMİŞSİNDİR ÇEVRENDE. BELKİ TAMAMEN HAYALDİR O. BELKİ SENSİNDİR O. KİM BİLİR BELKİ DE KENDİNDEN KORKUYORSUNDUR. GİZEMLİDİR O. KORKMA VAKTİN GELDİ. İŞTE ŞİMDİ SONA BİR ADIM DAHA YAKLAŞTI. -TI ÇÜNKÜ SEN DEĞİL, SENİN SEVDİĞİN BİRİ SONA YAKLAŞTI. VİCDAN AZABI ÇEKECEKSİN! KÖTÜ GÜNLER...

Bu notta eski kelimeler yok fakat diğerinden daha korkunç bence. Daha korkunç ve daha uzun! Sevdiğin biri diyor. Annem, babam, Ceren, Ceylin, Güneş. Bir ihtimalle Efsun. Başka kim var ki benim sevip değer verdiğim? Bunu düşünürken derin bir korku kapladı içimi. İçerdeki ses bir anda artmıştı. Kapı kendi kendine açılıp kapanmaya başladı. Kapıdan bir not düştü. Okumaya karar verdim fakat açmaya korkuyordum. Açmalı mıydım? Aniden telefonumdan ses geldi. Garip olan şey benim telefonum kapanmıştı ve şarjda olmuyordu. Baktım ve ne göreyim? Şarjı 45 olmuştu. Hemen arkadaşlarıma ve aileme iyi olup olmadıklarını sormalıydım. Olanları çaktırmadan yapmalıydım bunu. Yoksa delirdiğimi düşüne bilirlerdi. Korktum. Hadi bana bol şans...

Selam şuan saat 21:43 normalde şuan oturup ailemle dizi izlemem lazımdı fakat hem ailem yok hem aşağı inmeye korkuyorum. Babamı arayıp bilgisayarını kullanacağımı söyleyeceğim ve şifresini isteyeceğim umarım izin verir.

-Alo, baba. Nasılsınız, oralar iyi mi nasıl gidiyor?

-İyiyiz güzel kızım, sen nasılsın?

-İyiyim de senden bir şey isteyebilir miyim?

-Tabii, güzel kızım. Nedir?

-Şey, televizyon da kanallar bozulmuş da, diziyi senin bilgisayardan izleyebilir miyim?

-Dur kızım hemen söyleyeyim nasıl düzelteceğini.

-HAYIR! Yani şey denedim ben hiç bir şekilde düzelmiyor. Lütfen hadi!

-Tamam güzel kızım, sen istersen aç bilgisayarı. Şifre kardeşinin doğduğu gün ve senin doğduğun ay.

-Tamam babacım, herkese çok selam söyle. Görüşürüz. İyi geceler!

-Sana da selam söylüyorlar kızım. İyi geceler.

Babam bilgisayarını almama izin vermişti. Garipti. Aman boşver. Ben biraz dizi izleyip kafamı dağıtacağım. Sonra görüşürüz!

Karanlık Bir Gece'nin ÖyküsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin