2

28 0 0
                                    

Jag reste mig upp och gick ut från mitt rum. (YOHIO)
Efter ett tag ville jag inte vara själv mer. Så jag reste mig upp och gick ut från mitt rum. Jag såg baksidan av en sexigt klädd tjej. Jag råkade busvisla. Hon vände sig om och log.
-Ja?? Frågade hon.
-Förlåt!! Svarade jag och rodnade.
-Menade du mig?? Frågade hon.
-Mmm vi är dom ända som är här just nu!! Svarade jag tyst.
-Va?? Du kan inte mummla!! Jag hör dig inte då!! Sa hon och kom närmare.
-Mmm vi är dom ända som är här!! Sa jag tyst. Hon log.
-Tack, många gör så till mig!! Sa hon.
-Du är söt!! Viskade jag tyst.
-Du är inte dum du heller!! Sa hon.
-Inte?? Frågade jag. Hon pussade mig försiktigt på munnen.
-Nej inte alls!! Svarade hon sen.
-Ta tillbaka dina läppar!! Sa jag.
-Vaa?? Frågade hon.
-Vart sover du?? Frågade jag.
-Bredvid svarade hon. Jag stängde min dörr och tog hennes hand. Jag öppnade hennes dörr. Sen drog jag in henne och låste dörren.
-Vad håller du på med?? Frågade hon.
-Blivit kär!! Svarade jag kort och snabbt.
-Väntaväntavänta!! Jag vet inte ens vem du är!! Du vet inte vem jag är heller!! Sa hon.
-Jag är Yohio!! Sa jag.
-Lite mer info tack Yohio!! Sa hon.
-Är 18år och är galen!! Sa jag.
-Yohio, snälla, det är mysigt men jag vill få mer info!! Sa hon. Jag berättade kort om mig. Sen börjde jag kyssa henne. Va fan har hänt med mig?! Jag fick henne börja stöna.
-Gillar du det?? Frågade jag.
-Mmm stönade hon till svar.
-Bra för det gör jag med!! Sa jag. Hon slet sig ur och sprang till sängen efter en stund. Jag tittade chokat på henne.
-Kom då!! Eller har du kysst klart mig?? Frågade hon. Jag ställde mig på alla fyra och gick som ett hungrit lejon.
-Grrr, jag är hungrig på kyssar!! Grrr!! Sa jag. Hon började skratta tyst. Jag kröp på alla fyra fram till henne. När jag kom upp på sängen kysste jag henne hela vägen upp till ansiktet med några undantag. Jag började kyssa hennes mun. Hon fnissade lite. Jag slöt efter ett tag och la mig bredvid.
-Har du kysst klart mig nu?? Frågade hon. Jag skakade andfåddt på huvudet
-Jag är bara trött!! Jag orkar inte mer just nu!! Svarade jag.
-Tack Yohio!! Sa hon och kysste mig. Jag besvarade kyssen. Vi låg och kysstes ett tag. Sen ringde min mobil. Vi slöt och jag samlade andan så jag skulle låta normalt.
-Hallå?? Frågade jag och la armen om henne.
-Vart är du?? Dom säger att du inte är på ditt rum!! Du ska komma och öva!! Vi har förlårat jätte mycket tid!! Sa pappa direkt. Kul, inte ens ett hej får man. Jag satte mig upp.
-Jag är jätte trött!! Kan vi inte ta det någon annan gång när jag fått sova?? Frågade jag. Pappa suckade.
-Du har fem minuter kvar!! Sen är din nästa tid sen på kvällen!! Den måste du komma till!! Vart är du nu?? Frågade pappa. Jag tittade på henne. Jag lät tid gå. Tillslut klicka jag pappa och la mig tätt in till igen. Hon log.
-Vill du veta en sak?? Frågade jag.
-Gärna svarade hon.
-Jag har glömt att fråga vad du heter!! Sa jag. Vi skrattade till.
-My!! Sa hon. Jag nickade och log.
-Och hur ung är lilla My?? Frågade jag.
-16 svarade My. Jag log.
-Du bor?? Frågade jag.
-Sundsvall med pappa och två av dom som jobbar här!! Svarade My. Jag log och började kyssa henne igen.

Fotografen MyWhere stories live. Discover now