4

18 0 0
                                    

Jag satt och väntade en stund. Jag väntade på att få frågorna och på att Yohio skulle komma. Jag filmade omgivningen lite.
-Åh kolla där kommer han ju!! Sa jag när jag såg honom komma upp från trappen med nån bredvid sig.
-Yohio, du ska dit!! Du ska bli intervjuad!! Sa han.
-Jaha, men varför sa du inte bara det pappa?? Frågade Yohio.
-Kul och lura upp dig!! Svarade han. Yohio räckte ut tungan till sin pappa innan han kom och satte sig bredvid.
-Hej sa Yohio.
-Hej sa jag.
-Så intervjua mig!! Sa Yohio.
-Okej, hur dax kliver du upp?? Frågade jag.
-Nu kliver jag upp vid åtta eftersom det är onödigt att kliva upp innan det serveras frukost och innan våra genrep!! Men sen går jag och lägger mig igen!! Svarade Yohio.
-Berätta lite om din stil!! Sa jag.
-Min stil heter visuel kei!! Det är en japansk stil!! Då män klär sig som tjejer och tjejer som män!! Svarade Yohio. Jag nickade lite och försökte komma på fler frågor.
-Hur ser din familj ut?? Frågade jag.
-Jag har en mamma, pappa och två små systrar!! Svarade Yohio.
-Några djur?? Frågade jag.
-Nej inte än, men jag funder på att skaffa!! Fast då kanske jag borde flytta ut först!! Svarade Yohio.
-Hahaa aaa en del gör det!! Sa jag. Yohio kollade misstänksamt på mig.
-Vad gör du?? Frågade Yohio.
-Jag försöker få fram dom riktiga frågorna!! Men dom verkar inte riktigt vilja komma fram!! Svarade jag. Vi skrattade till lite. Tillslut kom dom fram. Jag ställde dom och Yohio svarade. När dom var slut tackade jag och fick en kram av Yohio. Han är så mjuk, och så mysig att krama. När vi släpper kramen stänger jag av kameran. Sen sätter jag mig igen.
-Jobbar du också här?? Frågade Yohio.
-Tydligen!! Men det är nog för pappa vill hålla mog sysselsatt!! Svarade jag.
-Så vad ska du göra mer?? Frågade Yohio. Jag pekade på honom.
-Jag skall ta kort på dig!! Svarade jag.
-Bara mig?? Frågade Yohio.
-Nästan!! Ditt band också!! Men jag hade inte tänkt att tagit kort på oss när du kysser mig som en galning!! Svarade jag. Yohio pustade ut.
-Bra, det lär, jag menar är det jag vill göra!! Kan vi gå och kyssas?? Frågade Yohio och verkade ha blivit sugen.
-Om jag ska vara helt ärlig, vet jag inte vart jag ska!! Svarade jag.
-Du ska följa med mig till ditt rum!! Sa Yohio. Jag nickade lite.
-Men asså hur tar vi oss dit då?? Dessutom är min läsk slut!! Sa jag.
-Vi kan gå och fylla på din läsk sen kan vi gå till ditt rum!! Svarade Yohio.
-Okej men du får visa vägen!! Plus måste du hålla i min hand!! Hårt, annars kommer jag försvinna och inte hitta och börja skrika!! Sa jag.
-Med nöje!! Sa Yohio. Han gav mig en puss innan han tog min hand. Vi reste oss upp. Yohio höll min hand. Han bytte hand och la armen om mig. Han log lite och det gjorde jag med. Han tog med mig till pappa. När vi var där stannade Yohio utanför medans jag gick in i köket.
-Gick det bra?? Frågade pappa.
-Aaa, när jag fick fram frågorna!! Svarade jag. Pappa nickade.
-Okej, drick inte för mycket!! Sa pappa.
-Nejnej!! Sa jag. När den var fylld gick jag ut igen. Då höll Yohio på med sin mobil. Jag log lite. Han var så söt.
-Kommer du?? Frågade jag. Yohio tittade upp. Han log.
-Japp, du jag hitta din mobil på sängen!! Vill du ha den?? Frågade Yohio.

Hej alla, nej jag är inte död!! Har bara inte haft något som fört mina tankar till att jag ska uppdatera!! Har tänkt på andra jag vill ska uppdatera...... #Självisk

Fotografen MyМесто, где живут истории. Откройте их для себя