Epilog 🌼

154 7 0
                                    

Aurora Scarlet seorang gadis yang berumur 22 tahun. Seorang yang baik, peramah dan suka berdikari tapi kadang-kadang juga punya sikap degil tersendiri.

Wilma merupakan rakan baiknya sejak sekolah menengah, selalu ada diwaktu susah senangnya.

Di usianya yang muda itu, dia sudah berjaya membuka perusahaannya sendiri iaitu kedai bunga.

Kehadiran Syafik, membuat ia rasa takut dan ingin lari jauh takkala ia sering di ugut oleh lelaki itu.

🌼🌼🌼

Charles Deon Xavier berumur 25 tahun dan mempunyai seorang adik lelaki yang sangat sayangi tapi perangai..

Hm!

Seorang yang tegas, baik dan paling penting dia amanah dalam menjalankan tugas hakikinya.

🐾

Mengisahkan pertemuan diantara Aurora dan Charles yang secara tidak sengaja menumpahkan air coffee nya diatas meja lelaki itu.

Charles serta beberapa orang yang duduk berbual disitu terkejut lantas memandang reaksi Aurora yang panik itu.

Selepas kejadian itu, rasa bersalah mulai menyelubungi diri lelaki itu.

"kenapa lah aku tak cakap dengan perempuan tu kelmarin yang kertas tu hanya kertas kosong.. kan dah timbul rasa bersalah sangat" Kesalnya sendiri.

Disebalik misinya mencari gadis itu, ada misi yang penting harus dia selesaikan!

Hi semua, ini adalah cerita pertama saya.

HAPPY READING!

🌼 note;

*terdapat kesilapan urutan bahagian pada cerita ini iaitu bahagian 5 yang terlalu jauh dari susunan bahagian yang sepatutnya.
*pastikan membaca mengikut susunan semua bahagian ya..

sorry 🙆🏻‍♀️🌹

Charles & Aurora (EDITED)Where stories live. Discover now