LAGRANGE POINT
(n.) points of equilibrium for small-mass objects under the influence of two massive orbiting bodies.
A work of fiction by. Arcas
♢♢♢
This is a work of fiction and written only for entertainment purposes. Names, characters, businesses, places, events, locales, and incidents are either the products of the author's imagination or used in a fictitious manner. This book is not intended as a real and accurate depiction of the visualization of the living characters that are used. No part of this publication may be reproduced, distributed, or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, or other electronic or mechanical methods, without the prior written permission of the author.
Depictions of child abuse, violence, neglect, manipulation, and gaslighting, as well as psychological issues such as mild depression, self-sabotage, eating disorders, etc. Triggers will be added as the story progresses. If you are weak and vulnerable to these types of topics, proceed at your own risk. Reader discretion is advised.
Hi, there. It's been a while. I hope you are all in a good condition, both mentally and physically. Udah lama banget aku nggak menjenguk Wattpad (kerjaanku sekarang sangat demanding sekali, wawaw), tapi akhirnya, setelah beberapa bulan belakangan, Lagrange Point resmi dipinang sama penerbit kesayangan Lavelle Publisher. Dan di sini, aku akan mempublikasikan beberapa bab yang sudah di-edit, jadi jelas ada beberapa perubahan sama yang sudah di-post di blog.
Jujur, aku agak ketar-ketir soalnya ini pertama kali aku mengiyakan tawaran terbit, tapi tim Lavelle semuanya baik-baik dan sabar banget. This is my personal shout-out to them, thank you so much for taking care of me and giving me this chance!
Lagrange Point bukan sci-fi (ini lucu sebab ada DM di Instagram yang nanyain apa vibes-nya mirip Humanoid). No, no. Bukan. Kalau kalian pernah baca One Summer to Stay, nah, suasananya mirip sama buku yang satu itu. Cumaaa, Lagrange Point lebih gelap. Dikit aja, nggak banyak-banyak ;)
Pre-order Lagrange Point rencananya akan diselenggarakan di akun Instagram (@lavelle.publisher) pada tanggal 24 Maret 2024. Please do check them out, ya. []
KAMU SEDANG MEMBACA
Lagrange Point
Fanfiction"Seseorang baru saja membeli rumah kosong di sebelah rumah, lho," ujar Mama pada suatu hari, menarik napas simpati, lalu melanjutkan hati-hati, "Dari kabar yang Mama dengar, katanya mereka berasal dari keluarga kaya raya yang sekarang sudah jatuh ba...