"අම්...ටේටේ..."
"ම්ම්....අහ්..."
"ටෙහ්..ආආ..."
"අනෙහ්...අහ්..."
ජිමින්ගේ ශෝට අතරින් උඩට ආව ටේගේ අත්වලට ජිමින්ගේ මෙම්බර් මැදිවෙලා උඩපහල වෙද්දි සෝෆා එක තදකරලා අල්ලගත්තු ජිමින් තදින් කෙදිරිලි පිට කලා..
ජිමින්ගේ මෙම්බර් සක් කරන එක මොහොතකට නතර කල ටේටේ ජිමින්ගේ ශර්ට් එක අතරින් ඔලුව දාලා ජිමින්ගේ බඩේ ඉදන් උඩට කිස් කර කර ගිහින් ජිමින්ගේ නිපල් එකක් එයාගේ තොල් වලට මැදි කරගත්තා..
ටේගේ තොල් තමන්ගේ පපුව පුරා එහෙමෙ යද්දි දැනුන අමුතු වින්දනේ දෙගුන කරලා නිපල් එක්කුත් ටේගේ තොල් වලට මැදි වෙද්දි සෝෆා එක අතෑරිය ජිමින් ටේගේ උරහිස් වලින් තදකරලා අල්ලගත්තා..
ඒකෙන් ටේට උත්තේජනයක් වගේ දෙයක් දැනෙද්දි එයා ජිමින්ගේ ශර්ට් එක ගලවලා අයින්කරලා ජිමින්ගේ මුලු පපුවම රතුදම් පාටින් හැඩකරන්න ගත්තා....
"අම් ටේටේ..."
"අහ්...ඌහ්..."
ටේටේ ජිමින්ගේ නිපල් එකක් ලාවට හපන ගමන් ඒවා තෙත් කරද්දි ජිමින්ගේ කටින් මූන්ස් පිටවුනා...
ජිමින් ටේටේගේ කෙස් අතර ඇගිලි යවන ගමන් කෙදිරිලි පිටකරද්දි ජිමින්ව වඩා ගත්ත ටේටේ ජිමින්ව එක්කන් එයාගේ රූම් එකට ගියා...
"ටේහ්.."
"බයවෙන්න එපා මැනික..මන් ඔයාට රිද්දන්නේ නෑ...."
ජිමින්ගේ බයවුන ඇස් උඩින් හාදුතැවරුව ටේටේ ජිමින්ගේ ශෝට ගලවලා අයින් කරලා ජිමින්ගේ ඩික එක එයාගේ කටට ගත්තා...
"අම්...අහ්ම්....ම්හ්..."
"අහ්...ම්...."
ටේගේ කොට්ටයක් අතින් පොඩි කරගත්තු ජිමින් ඉනෙන් ඉස්සෙන ගමන් එයාට දැනෙන වින්දනේ පිටකරන්න උත්සහා කරද්දි ටේටේ එයාගේ වැඩේ දිගටම කරන් ගියා..