Chapter 16

117 34 12
                                    

"ඕමයිගෝඩ්....කොහොමද මෙහෙම දෙයක් උනේ..දෙවියනේ..මන් මේ ගැන ටේටේට කියන්න ඕනී...අනේ මන් හිතුවෙ මට වෙන මොකක් හරි ලෙඩක් හැදිලා කියලා..ඒත් ඒක එහෙම නෙමෙයි..මන් ලෙඩවෙලා තීන්නේ අපේ ආදරේ නිසාමයි..හනේ මගෙ පැටියා..😭♥️"

ටේ නැතිවෙලේ ප්‍රයිවට් හොස්පිට්ල් එක්කට ගිහින් තමන්ට තීන ලෙඩේ මොකක්ද කියලා හොයන්න ගිය ජිමින්ට දැනගන්න ලැබුනේ සුභම සුභ ආරංචියක්..

සතියක් පුරාවට එයාගේ ඇගට දැනුන අමුත්තට හේතුව වෙලා තීන්නේ එයාලගෙ ලගට ඇවිත් තීන්න පුන්චි පැටියයි..

එයාලා ලගට පැටියෙක් ඇවිත් කියන ආරංචිය ලැබුන ගමන් ජිමින්ගේ ඇස් සතුටු කදුලින් පිරෙද්දි එයාට ඉස්සෙල්ලම මතක් උනේ ටේටේව..

ටේටේට මේ ආරංචිය කියන්න ඕනි කියන අරමුනෙන් හොස්පිට්ල් වොෂ් රූම් එකෙන් එලියට ආපු ජිමින් ටේට කෝල් කරන ගමන් කලබලෙන් එලියට ඇවිදන් යන්න ගත්තා...

"චිමී......"

හරිම හුරුපුරුදු කටහඩක් තමන් ඉස්සරහින් ඇහෙද්දි ටේට කෝල් කරන්න අවදානේ දීලා තිබුන ජිමින්ගේ අවදානේ එයා ලගට ගියා..

"හොබී හියුන්...ඇයි ඔයා මෙහෙ..."

හොබීව හොස්පිට්ල් එකේදි දැකලා ශොක් උන ජිමින් එක තැන නතරවෙලා හොබී දිහා බලන ගමන් එහෙම අහද්දි හොබීගේ මූන දැක්ක ජිමින්ගේ මූන සුදුමැලිවෙලා ගියා..

"මන් කිව්වා ඔයාට පරිස්සම් වෙන්න කියලා.."

මීට කලින් සැරේ ජිමින් ටේ එක්ක හොස්පිට්ල් ගිය එක මීටර් උන මිස්ටර් පාර්ක් කලින් ලැබුන තොරතුරුත් එක්ක ටේටේ ගැන විස්තර හොයන් තිබුනා.

ඉතින් මිස්ටර් පාර්ක්ට එයාගේ පුතා එක්ක කතාකරන්න තදබල අවශ්‍යතාවයක් ආවා.

------------------------------------------------------------
🤓🤓🤓

Love you babe...  //𝗰𝗼𝗺𝗽𝗹𝗲𝘁𝗲𝗱//Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ