Toliko dugo me nije bilo posle 2 ipo godine se vracam u Crnu Gori da provjerim u kakvom stanju je hotel.
Nadam se da ce sve biti u najboljem redu jer jisma ni javio da dolazim... Samo cu da se pojavim niodkud....
————————————————————————Otvaraju sevrata od auta spoljasjost hotela je ljepsa nego sto je bila... Sve je ocuvano ocisceno i sredjeno.
-Dobro dosli nazad Gos. Vukane.
- Bolje te nasao Loren. Kako si?
- Vi? Kako vam je bilo u Rusiji?
-Radno.
-Koliko cete ostati ?
-Ne znam koliko mi vrijeme dozvoli.
Kiracima koracamo ka ulazu hotela. Sve sija i blista kao da su znali da dolazim. Odusevljen sam ali to odusevljenje je skriveno.
Radnici su se izmjenili ... ostalo je par starih ljudi. Svi su osmjehom. Rade i to mi se dopada... priznajem da sam tezak kao gazda ali zato mij hotel ima najvece plate u Crnoj Gori.
-Dobro dosli nazad....
Koferi mi se nose u moj apartman.
- Oleg kasnije idemo u vizitu svih prostorije u hotelu soba koje nisu zauzete. Sici cu na recepciju za sat vremena.
————————————————————————Posteljine su u haosu sve se izmjesalo a nemamo vremena da sve zavrsimo.
-Mija pozuri stigao je vlasjik hotela posle ide u vizite moramo da zavrsimo sve za sat vremena
-Dogovoreno...
Sve je u neredu sve posteljine preslazeko opet i opet...
————————————————————————
-Ostala je ova vreca sa nekim posteljinicama za djecu...
-to je posteljina od vlasnikovog sina to ces fino da preslozis i ponijecemo u njihov apartman.
-U redu.
Otvaram kesi punu vadim posteljine...
Ovu posteljinu sam vec negdje vidjela, poznata mi je.-Prelijepa je zar ne?
-Da Ane bas jeste, neobicna je... Je l oprana?
-Jeste...
U mojim grudima je neugodan neki osjecaj... poznata je ali ne znam odakle. Drzim u rukama posteljinicu i idalje mi nije jasno odakle mi je poznata.
-Gotovo Ane. Sad cu da preslozim ove peskire i da ponesem ovu djeciju posteljinicu.
- Vazi ja idem da podjekim u ovih 5 soba ostatak.
————————————————————————
YOU ARE READING
Poznato nepoznati😍
RomanceProslost koliko god se skrivala ostaje, promjeniti se ne moze ali se sve moze saznati. Vremenom svaki detalj izadje na vidjelo i sve se mijenja. On zna sta se dogodilo ali ona ne...