Spremam se za spavanje, Ane je vec legla i zaspala sigurno ima i dva sata...mene misli ne daju mira. Ne znam zato mi srce ne da mira...
-caoo
-Ejjj Lavee. Zasto ne spavas?
-ne znam tata pluca na telefon pa sam pobego hahaahah mogu da dpavam kod tebe?
-pa ne znam ljutice se tata...
-neceeee neceee molim teeee
-Dobro ajde Al tiho okej? Ane spava.
Pidzamici je strcao do mene . I uletio u krevet.
-cek cek cek perelo noguce oa cemo ondau krevet. Ajde
-ajdeee.
Ususkao se lepo i poceo da se smeje...
-ajdeee kod meneee spavasss
-eto me da operem zube i dolazim.
Legli sko zajedno a on me je tako cvrsto zagrlio... i zapsao odma... uzimam telefon i saljem mu poruku" lav je dosao kod mene i legao sa mn da ne brines"
——————————————————————-
Vukan perspektiva
-kako to mislite?! Zar ste toliko nesposobni da jedna posao ne znate da zavrsite i od 1 napravite 20 gresak! Ma zdravo! Sj zelim sve pod konac da se to zategne inace letite svi!
Prekidam slusalicu i ulazim u sobu a Lava nema u krevet...
-lavee ajde u krevet! Kasni je nema igranja sad
- lavee? Laveee!? Dje je to dijeteee...
Stize mi poruka...
Kakav je to mali skakavc. Nestane za dvije sekunde...
Onako u sorcu i duksu izadjem i polako odem do donjih soba personala.
Vrata su otvorena. Otvorila je u slucaju da zelim da ga prebacim u koju sobu.
Usao sam i sjeo na stolicu posmatram ih kako zajedjo spavaju savrseni su zajedno... nemam srca da ih razdvojim....
Imam veliku igrombu zelju da i j legenm pored njih samo da ima mjesta i da Ane nije odje...
YOU ARE READING
Poznato nepoznati😍
RomanceProslost koliko god se skrivala ostaje, promjeniti se ne moze ali se sve moze saznati. Vremenom svaki detalj izadje na vidjelo i sve se mijenja. On zna sta se dogodilo ali ona ne...