Trazio sam je svuda. Nisam znao dje da je trazim sme na plazu na kojoj sam je prvi put vidjeo.. i ona je bila tamo.
-Tu si znaci...
- sta hoces ?
-Trazio sam te svuda
-Sta hoces ti ?
-Jesi okej?
-sta hoces pitam ge !!?
Sjeo sam pored
-izvini... znam sve i svjesan sam svojih gresaka ali ispircacu ti sve od pocetka do kraja da bi shvatila...Okrenula se pud mene pogledala me istim pogledom kao nekad..
-Ispricaj..
Krenuo sam od pocetka detaljno sta i kako se dogodilo redom...
Svaki detalj sam opisao
Ona me je pomno prayila slusala sve sto pricam i postavljala pod pitanja..-I ?
-nisam te prebolio. Necu nikad. Znam da vise nikad nece biti nista medju nama i to me boli. Znam da neces moci da odmah svaris Lava kao svog sina...
-Ukrao si mi zivot... Ti i tvoja majka.
-Jesam... ali da sma se javio tbojoj porodici ubili bi te.
-Tri godine sam zivjela sa ljudima za koje sam mislila da su moja porodica ... kako to objasnjavas...
-NISAM MOGAO DA DOZVOLIMMMM DA TE UBIJU BRAT I OTAC RADI JEBENE IMOVINE!
-Ali si mogao da dozvolis da mi ukrades zivot!? JEISIII TI LUD ILI SE PRAVIS LUD!!!
-Aloooo spasoo sam i tvoj i lavov zivot tad!
-UBIO SI ME! Covjeceee LAV ODRASTA BEZ MAJKEEEE!!!!
-Jeaam... i odrastace sa tobom obecavam ti!
-Ti stavrno mislis da ce lav moci da svari zenu koja mu je majka a ne zna d amh je majka koja nije spremna da mu bude majka!? Mislis da ce dijete moci da shvati da mu se majka pojavila i da mu majka cisti sobe!?
-Ena...
-Ja nisam ena ! Mija. Drago ti je.
-Mija ja cu ovo da ispravim...
Vidjm suze na njeno lice koje teku i srce me boli... prilazim joj i cvrsto zagrlim...
-Skloni se...
Ovo je tako tiho rekla..
-Ne mogu...
-Vukane ubio si me ...
-Mija (hvatam je za obraze nezno) ja ne mogu vise bez tebe.
Polako se priblizim inpoljubim je a ona na moje cudo uzvracuje taj poljubac.
YOU ARE READING
Poznato nepoznati😍
RomanceProslost koliko god se skrivala ostaje, promjeniti se ne moze ali se sve moze saznati. Vremenom svaki detalj izadje na vidjelo i sve se mijenja. On zna sta se dogodilo ali ona ne...