Vukan pov-
Obilazimo redom prostorije i zaista sve je u najboljem redu..
-Odlicno. Sledeca prostorija je veseraj. Kako napreduje stanje za sobe.
Ulazim u veseraj gledam oko sebe zaisata posteljine su savrseno slozene.
Koj pogled zapinje na odjel za peskire. Kao da sam tu kosu nedje vec gledao. Blag okret ka meni... i dobro poznato lice.
Obliva me znoj, neki neugodan osjecaj...
-Ena?
Ne okrece se...
- Ena!?
-izvinjavam se nisam vas vidjela... Nisam Ena. Mija drago mi je
Pruza ruku ka meni ...
Gledam je u oci i znam da je to ona. Ali odakle ona odje... odakle. Ona ne bi trebalo da bude tu.Pruzam ruku ka njoj. Ona se nista nije promjenia... samo vise nije uplasena.
-Oleg dodji do recepcije.
-Odakle Ena u hotelu!!!
-Ne znam nisma znao da je odje
-Zasto mi nije prijavljeno da je neko u mom hotelu i da radi!?-Zaista ne znqm nisam ni znao da je pocela odje da radi... ja jisma bio odje znas i sam vec 6 mjsecei . Dosao sam juce.
-Moracemo da je maknemo odavde... jer je dosla da se sveti pravi se da ne zna ko sam ja...
-Mislim da nije znam da je bila u bolnicu i inala gubitak pamcrnja to smo saznali...
-jesmo ali morala se neceg sjetiti.... Zovi sve ispitaj.
-U redu.
Odlazim u svoj apartman. Neevozna bijesan... razmisljm odakle ona tu... zasto je dosla i kakav plan ima... sve sto se dogodilo nije mala stavr... za osvetu je i to je veliki ruzik za sve nas..
YOU ARE READING
Poznato nepoznati😍
RomantizmProslost koliko god se skrivala ostaje, promjeniti se ne moze ali se sve moze saznati. Vremenom svaki detalj izadje na vidjelo i sve se mijenja. On zna sta se dogodilo ali ona ne...