Sjetila sam se neke plaze al idalje ne znam koje... sjecam se stare zenee i njega. Idalje ne nzma ko je zena vec satim apokusavam da se sjetim ali ne mogu.
-jesi okej?
-Jesam jesam, jeste imali posla Ane?
-Jesmo. Ali manje od vas iz prve smjene.
-super...
-Sta ti je sto si zamisljena?
-ja ne znam... sjetila sam se neke zene sa plaze i
-i ?
-aliii cuti i vlasnika hotela... vidjela sma ga nekada ranije nedje i sjetila sam se toga ali ne znam dje ni kada.
- To je toppp jbt kao da ie bitno dje i kad bitno je da si se necega sjecala... sama znas koliko smo nas dvije vec pokusavale da nesto saznam o tebi nesto i onome sto sumnjas. Vidjeces sad ce pokako postepeni sve da se vraca...
-ali odakle ja ovog covjeka znam....on je dosao kod nas u sobu juce dok si bila na posao.
-OPALA IIII?
-probidio me je sa svojim dodirima i sapnuo mi na uvo svega ces da se sjetis.
-Sta bre?
-ozbilja sam bre...
-Cek cel cekkk on nesto znaaa....
-zna...
-mija ti ces korati vise sa njim da se vacaris i bilk sta da radis mozes od jjega da zivuces dosta sta. Mozda cak i sve...
-mislis? On je vlasnik jebite nmg ja to...
-ozbiljna sam. Ne smao to vec sta god da saznam prenijecu ti....
-hvala ti covjece sta bih ja bez tebe Ane...
-budalo jedna... (grli meee)
-smrdis na znoj hhahahahaha
-hahahahahaha jebi se budalo zbilja ujutru ces morati do veceraja i fo podruma da ides objasnifubti fje je podrum tamo su nove posteljine sve slozene uzmi ih namjestas neke odredjene sobe syize nova tura gosti oko14:00
-vazi ane idi kupaj se pa da setamo malo...
YOU ARE READING
Poznato nepoznati😍
عاطفيةProslost koliko god se skrivala ostaje, promjeniti se ne moze ali se sve moze saznati. Vremenom svaki detalj izadje na vidjelo i sve se mijenja. On zna sta se dogodilo ali ona ne...