Moartea unei planete
Ultimul Razboi Mondial nu a fost ceva care să fie menționat în cărțile de istorie deoarece avea să fie chiar ultimul. Odată ce prima armă nucleară a fost lansată, sfârșiul a devenit inevitabil. Ultimele zile au fost dominate de haos și disperare. Popoarele au cazut pe rând, nemairămânând nicio urma a existenței lor. Tot ce odată era verde s-a transformat în cenușă și scrum în câteva zile. Aerul devenise greu de miroul de carne arsă și fum atârnat într-o ceață care a ucis orice urmă de viață. Orașele au devenit niște schelete care se prăbușeau pe rând. Valul de radiații a distrus tot ce a creat mâna omului. Chiar și oceanele s-au dovedit a fi niște bazine de moarte și degradare semi-stagnante. Nu au existat valuri. Chiar și vântul părea că a părăsit pământul. În calmul ce a urmat după furtună, nici o pasăre nu mai zbura, nici nu cânta, nimic viu nu mai exista, doar o planetă moartă, îngropată în cenușă radioactivă și scrum, dominată de o căldură opresivă, ca o suflare a iadului.
Acesta a fost sfărșitul unei planete, dar nu și sfârșitul omenirii. Mai exista o speranță: Phoenix. Explorarea spațiului a surprins mai mulți oameni in diverse misiuni și baze de cercetare spațiale în momentul sfârșitului.
O planetă cu condiții de viață a fost descoperită într-o galaxie îndepărtată. Zvonuri despre aceasta existau încă dinaintea sfârșitului, iar Oxydium a pornit pe urmele ei. Nava nu s-a mai întors niciodată și nu se știe dacă aceasta a mai ajuns pe noua planetă. După apocalipsă bazele spațiale s-au unit, iar unirea lor a dat naștere Ordinului Phoenix. După sute de ani de străbătut spațiul au ajuns desupra ei. Intitulată Terra 02, noua planetă parcă aștepta să fie explorată de noii invadatori stelari.
YOU ARE READING
Războiul celor doi sori
AléatoirePământul a fost distrus, iar ceea ce a mai ramas din specia umană a pornit în căutarea unei noi case. După aproape trei sute de ani de călătorit prin infinitul Univers, în sfârșit, s-a găsit o planetă care părea să aibă condiții asemănătoare cu Terr...