Hastaneden çıktıktan sonra yürüyerek evin yolunu tuttuk. Bacağım biraz acıdığı için bütün yol boyunca Heeseung'a nazlana nazlana yürüdüm ama o halinden memnun duruyordu. Gün içinde tedavi ettiği hastaları öyle bir heyecanla anlatıyordu ki her konuştuğunda tekrar tekrar hayran kalıyordum. Benim gözümde dünyanın en güzel insanı oydu ve bunu belirtmekten asla çekinmiyordum.Kendi kendime düşünüp bir yandan da yürürken tökezleyince hemen yanımdaki Heeseung'a tutundum.
"Bak gördün mü? Yemin ederim bilerek düşmüyorum. Bir şeyler düşünürken dikkatim dağılıyor ve sürekli takılıyorum."
Beni kollarımdan tutup tam karşısına aldı ve elleriyle saçlarımla oynamaya başladı.
"Jaeyun, biraz daha dikkat etsen kendine inan daha mutlu olacağım. Sürekli bir şeyler düşünüyorsun ama ne düşündüğünü hiçbir zaman söylemiyorsun. Gün içinde çok müsait olamıyorum ve çok yanında olamıyorum ama aklım hep sende oluyor. Bana lütfen ne düşündüğünü söyle ve bileyim."
Alnıma öpücük kondurup kollarını boynuma sarınca sıkıca beline sarıldım. Hiçbir şey demeyip bana bakması bile beni mutlu ediyorken böyle konuşunca dünyanın en mutlu insanı oluyordum. Sarılı kaldığımız süre boyunca ben ellerimle belinde daireler oluştururken o da ensemdeki saçları sevmişti. Bu sarılma bile o kadar iyi geliyordu ki bana...
"Seni çok seviyorum Heeseung."
Gülümseyerek kafasını birazcık eğdi ve alınlarımızı birbirine yaklaştırdı.
"Ben de seni çok seviyorum Jaeyun. O kadar seviyorum ki içimdeki sevgi hiç bitmiyor ve sürekli artıyor. İyi ki varsın ve iyi ki benimsin."
Çevremizle bağlantımızı kesmiştik artık. Etraftaki insanlar ne yapıyor, bize ne gözle bakıyor, bizim hakkımızda ne konuşuyorlar umurumuzda değildi. O an için orada sadece ikimiz var gibiydik.
Parmak uçlarıma azıcık yükselip dudaklarına yöneldim. Gülümseyip gözlerini kapatınca ben de gözlerimi kapattım ve dudaklarına ufak bir öpücük bıraktım. Kısa süreli öpücüğümüzden sonra tekrar birbirimize bakıp gülüştükten sonra el ele tutuşup yola devam ettik.
Hep söylediğim ve her zamanda söyleyeceğim gibi iyi ki Lee Heeseung vardı ve iyi ki benim Heeseungımdı.
Sonunu normalde farklı bi şekilde yazacaktım ama yazmaya başlamamın üstüne uzun zaman geçti ve unuttum :( onun için böyle aşırı doğaçlama ve tatlı olduğunu düşündüğüm bir sonla hikayeye son vermek istedim. Umarım beğenmişsinizdir.💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stitches;; heejake
Fanfic"dikişleri atan sensen oluşacak izlerin pek bir önemi yok, Heeseung." heeseungxjake;;mini fic 02.09.2022