Dario
Pobral som sa do svojej pracovne pripraviť sa na dnešnú schôdzku. Neustále sa rieši meškanie dodávky kokaínu, pri ktorej nič nezmizlo. Pri takých problémoch musím byť ostražitejší. Nie som z toho nervózny len ja, ale aj všetci okolo mňa.
Nasadil som na to Victoria, aby zistil viac podrobností, ale nič nevystopoval a to je jeden z mojich najlepších mužov.
Dnes má byť ďalšia dodávka a preto je veľa mužov v prístave. Ak aj táto bude oneskorená, musím riešiť, ktorý obchodný partner má v tomto podrazil.
Som si tým úplne istý, nikto z mojej rodiny si na mňa netrúfne, ostávajú oba oni.
Mám takú teóriu a ak sa nemýlim dnes sa mi to potvrdí, že v mojich kontajneroch si niekto preváža svoj vlastný tovar. Pravdepodobne to budú zbrane.
Mám ich pri prevoze dostatočne chránené a preto môže niekto na mojom tovare zarábať. Sú to ľahko zarobené peniaze, ale samozrejme pre mňa nie.
Dnes som dal odvážiť celkový náklad a podľa toho aká bude váha tu pri príchode, prídem na to, či niekto na mne profituje.
Toto ráno bolo zvláštne, nevedel som ako mám komunikovať s Elizabeth po tom incidente, ktorý bol večer. Ja magor som to pekne pokašľal a temer som porušil sľub, ktorý som dal sestre.
Viem, že keby som pokračoval, skončilo by to úplne inak. Elizabethino telo mi prezradilo, že to čo som jej robil sa jej nesmierne páčilo a chcela by ešte viac. Už len to prerývané dýchanie tomu naznačovalo. Keby som jej bol vložil ruku do nohavičiek, bola by mokrá a to len vďaka mne. Vtedy by som sa neudržal.
Budem si musieť zaplatiť nejakú štetku, aby som sa ukľudnil.
To čo som jej dnes ráno povedal bola čistá lož, ale musel som to zastaviť hneď na začiatku, nakoľko ak by sme prekročili isté hranice nebolo by cesty spať.
Som si istý, že raz by mi to s ňou nestačilo, keby som začal, nevedel by som sa jej nabažiť.
Dal by som všetko za jednu noc s ňou. Za jednu noc by som stihol veľa. Ale to neprichádza v úvahy, nevedel by som sa na seba pozrieť do zrkadla keby som oklamal sestru, nezaslúži si to.
—————-
Večer mi zazvonil telefón a volal mi Paulo, určite ma informácie ohľadne dodávky môjho 'tovaru'.
,,Áno?" ohlásil som sa, keď som prijal hovor.
,,Don, mali ste pravdu, kontajner bol o takmer 600 kilov ľahší, keď sme ho odvážili tu. K tomu ešte dodávka meškala celú jednu hodinu. Samozrejme zámok bol nový a neporušení. Museli ho vymeniť za rovnakú kópiu nášho. Čo budeme robiť?" potvrdil mi moje tušenie Paulo a ja som vedel čo ďalej. Mal som to vopred premyslené.
,,Musím zistiť kto z nich to je. Zavolaj všetkých do klubu na nedeľu večer. Mám istý tip, ale najprv si to overím," rozkázal som mu čo má urobiť a teraz je to už len na ňom, aby všetko zariadil.
V klube kde budeme riešiť biznis a ženy sa budú točiť okolo mojich spoločníkov ľahko prídem na to, kto je za tým. Taká žena vie upútať pozornosť a aj chytrý človek sa hneď zmýli. O to presne mi ide.
,,Zariadim to," poslúchne a ja mu zložím telefón. Viac nemám čo k tomu dodať.
Mňa nebude nikto okrádať a klamať, pretože niekto tu bohatne na mojim biznise a to ma pekne serie.Elizabeth
Celý deň som sa motala po vile. Chvíľu som strávila v bazéne neskôr zase s Gullietou v kuchyni. Prechádzala som sa po obrovskej záhrade a zoznamovala sa so všetkými zamestnancami.
Potom, ako som zistila koľko ľudí tu pracuje, si myslím, že tento dom je akurát veľký, všetci totiž bývajú v tomto dome, aby boli k dispozícii keby niečo treba.
Stále mi behá mysľou aj množstvo ochranky, ktorá sa vo vile nachádza. Je to skoro ako u nás a nech si hovorí kto chce čo chce, určite to nie je kvôli obrazom. Do konca leta zistím prečo, chcem vedieť, u koho som ubytovaná.
,,Federico pracujete tu už dlho?" spýtam sa šoféra, nakoľko chcem vedieť viac informácii o Dariovi.
,,Celkom asi osem rokov, ale bývali sme v inom sídle, tam som začal robiť pre Dona Manciniho," zarazí sa a ja tiež. Oslovenie 'don' sa využíva v istých kruhoch, mafiánskych kruhoch. Nepáči sa mi čo tu začínam zisťovať, ale musím to poznať, akokoľvek to bude strašné.
,,A s čím konktrétne Don Mancini obchoduje?" zdôrazním jeho oslovenie a pokračujem vo vypočúvaní, ale na výraze jeho tváre čítam, že ma odhalil a vie o čo mi ide. Asi som vypočúvanie ukončila.
,,To by ste sa mali spýtať jeho slečna," vykľučkuje z mojej odpovede priam ukážkovo.
Tu som skončila, veď je ešte len začiatok leta, do augusta kopu času.
,,Máte pravdu, spýtam. Už pôjdem, tak sa majte Federico," zamávam mu a vykročím do svojej izby. Do konca môjho pobytu zistím, kto v skutočnosti Dario je. Mám z toho zmiešané pocity, ale nebojím sa. Nikdy by mi neublížil, tým som si istá.
Pobrala som sa hore do izby a povedala som si, že večeru si dám aj tu. Dario na večeru nepríde ako hovoril, a sama tam jesť nechcem.
Možno pôjdem skôr spať, keďže zajtra skoro ráno letíme a nechcem meškať, ale ešte si najprv musím vybaviť jeden hovor s otcom. Ešte som s ním odkedy som tu nevolala.
Neviem či mu Dario písal a informoval ho. Podľa toho, že ma nebombardoval správami a telefonátmi, mu asi niečo vravel.
Posadím sa na posteľ a zhlboka sa nadýchnem.
Viem aký typ rozhovoru ma čaká, tak nech to mám za sebou.
Zvoní, zvoní, zvoní. Možno si dnes s otcom ani nepokecám, čo by som bola celkom rada.
,,Áno dcérka, ako sa mi máš?" ozve sa otec, takže moje želanie sa nesplnilo. Čo už!
,,Ahoj oci, všetko je super, všetci sú tu ku mne milý a užívam si to tu," odpoviem mu s radosťou v hlase, pretože je to naozaj pravda. Že som sa takmer pobozkala s Dariom a že sa ma dotýkal radšej vynechám. To by som už vedela čo by ma čakalo, cesta domov.
,,Dúfam, že sa správajú k tebe dobre, keby nie vieš, že otecko sa o tom postará," neviem čo odo mňa očakáva, či zmením prvú odpoveď, je jasné, že ma chce mať doma.
,,Oci už som ti povedala, že je tu všetko v absolútnom poriadku. Vieš, že ak by bol nejaký problém, hneď by som ti volala. Môžeš sa v tomto na mňa spoľahnúť," síce je toto malá lož, ale pravdu by som mu nepovedala.
Musím mu zaklamať, keď už som s tými klamstvami začala. Dario mu nič nepovedal, keďže to nespomenul čo je perfektné. Je evidentné, že Dario drží sľub a je na mojej strane.
,,To som rád, budem musieť končiť, pozdravuj a dávaj si na seba pozor," lúči sa som mnou a mne je hneď zrejmé, že ho volá práca. Ťažkosti mi to nerobí, aj tak by som sa nemala o čom s ním porozprávať. S otcom sa dlhé debaty nedajú viesť. Po chvíli začne poúčať a rozkazovať a nikam by to neviedlo.
,,Aj ty pozdravuj mamu a aj brata, Pa," odpoviem mu a ukončím hovor.
Ešte napíšem správu Alici, aby aj ona vedela, ako sa mi darí. Snáď aj ona bude zajtra na tej oslave Dariovej sestry, keďže sú kamarátky, bolo by to super, aspoň by som ju videla.
Odkedy som tu sme sa nevideli. Sľúbila som jej, že si dáme videohovor, ale akosi nie je na to čas. Mrzí ma to, nakoľko za môj výlet na Sicíliu je zodpovedná ona.
YOU ARE READING
Navždy dcérou mafiána
RomanceElizabeth Dawsonova mladá, krásna a inteligentná 19 ročná žena, ktorá je neustále pod kontrolou svojho otca. Jedno leto jej otec dovolí na dva mesiace navštíviť slnečnú Sicíliu, kde bude bývať u ďalšieho mafiánskeho bossa. To však ona vedieť nesmie...