17.

1K 32 1
                                    

Elizabeth

Odkedy sme pristáli v Kalábrii nepovedali sme ani slovo. Obaja sa bojíme čokoľvek vysloviť. Myslím si, že keby vydal čo i len jediné slovko, asi by som ho pobozkala.

Ten bozk, jediný bozk ma dokázal tak ukľudniť, že najradšej by som mala panický strach každú minútu, aby som dostala ďalší a ďalší.

Nie je to možné a vôbec neviem ako sa mám k nemu správať.

Ten bozk bol to najlepšie, čo sa mi kedy stalo. Bol úžasný a nežný zároveň. Sladký a omamný, nedokážem myslieť na nič iné.

Stále to mám pred očami a milujem, keď ma oslovuje 'bábika'. To sa mi veľmi páči, priam ma to až vzrušuje. Dokázala by som to počúvať nonstop.

Sedíme vedľa seba v aute, ale ani jeden sme sa na seba odkedy sme sa pobozkali nepozreli. Bojím sa, že by som sa na neho vrhla, takže radšej sledujem tu scenériu okolo seba.

Počasie a aj okolie je tu rovnaké ako na Sicílii. Domy a záhrady sú úplne totožné. Keby ma tu niekto vyložil vôbec by som nepovedala, že som v Kalábrii. Možno sa mi to len zdá, nakoľko som tu prvý krát, ale mám z toho taký dojem a tých sa vždy držím.

Na nikoho iného som sa zatiaľ nemohla na sto percent spoľahnúť. Dokonca aj pri Siere mám rezervu jedno percento.

Prejdeme veľkou bránou a pri nej opäť stoja nejakí muži. Na týchto neviem rozoznať či je to ochranka alebo nie, pretože sú oblečený, ako obyčajní ľudia a nie sú v oblekoch.

K tomu mi moc nepomáha to, že sa to tu dosť hemží ľuďmi. Naozaj pozvali dosť ľudí, myslela som si, že to bude nejaká maličká oslava, ale je tu asi päťdesiat ľudí, pritom Alica spomínala, že Simoniny a ani Enricovi rodičia už nežijú. Možno známy a iný rodinný príbuzný.

Zastaneme pred veľkým domom, nie až takým, aký má Dario, ale ani tento nie je malý. Tiež je moderný, s množstvom sklenený prvkov, sklenené balkóny a veľké okná. Pred domom si nasadené palmy a kríky, ktoré si veľmi dobre udržiavané. Vchodové dvere sú jednokrídlové z masívneho dreva, pravdepodobne orecha.

 Vchodové dvere sú jednokrídlové z masívneho dreva, pravdepodobne orecha

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Auto zastane tesne pred vchodom. Prvý vystúpi Dario a ja ho nasledujem hneď, nakoľko mi otvoril dvere náš šofér.

Vstúpime do domu a hneď pri vstupe je každému jasné, čo sa tu deje. Dva balóny, ktoré symbolizujú, že sa jedná o dvojičky a samozrejme veľké otázniky upozorňujú, že sa nevie, aké je pohlavie bábätiek.

 Dva balóny, ktoré symbolizujú, že sa jedná o dvojičky a samozrejme veľké otázniky upozorňujú, že sa nevie, aké je pohlavie bábätiek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Navždy dcérou mafiána Where stories live. Discover now