Engin : Ender sen ne dediğinin farkında mısın!
Ender : Gayet farkındayım! Ya ben bıktım artık aaaa. Sizinle mi uğraşıcam. Ben senin ne o metresinle, nede seninle uğraşmak zorunda değilim Engin okey? Herkes kendi yoluna gitsin artık. Bana zaten bunca zaman, pekte yardımın dokunduğu söylenemez.
Engin : Ya Ender biz ayrılırsak, bizim şirketteki gücümüz azalır. Yarın öbür gün bu Doğan şirkete ortak olmak istiycek. Sonuçta bu kızını öğrenicek bu adam.
Ender : Öğrendi zaten.Engin baka kaldı. Gözlerindeki gerginlik belli oluyordu.
Engin : Ne demek öğrendi
Ender : Kumsal'ın kendi kızı olduğunu biliyor. DNA testi istedi sadece.Engin'in gerginlik seviyesi her saniye daha çok artıyordu. Doğan'ın ona yapacaklarını tahmin bile etmek istemiyordu. Az da içini korku salmıştı.
Ender alaycı bir kahka attı.
Ender : Noldu Engin çok mu korktun
Engin : Ender bu işin şakası olmaz! Doğan kesin şirkete ortak olmak istiycek
Ender : İstesin bizde kabul etmeyiz, onun ortaklığını.
Engin : Ya adam kızı için savışacak! Velayetini bile alabilir senden!Ender gözlerini kıstı. Elini havaya kaldırdı tırnağıyla oynamaya başladı.
Ender : Alamaz.
Engin : Doğan'ı en iyi sen tanıyosun. Ne kadar acımasız biri olduğunu da biliyosundur.
Ender : Evet biliyorum. Ama sadece düşmanlarına karşı acımasız. Bir anne-kızı ayıracak biri değil. Sen Doğanı kendin gibi zannediyorsun sanırım.Engin alaycı bir sırıtma takındı yüzüne
Engin : O kadar şey yaşadınız ve sen hâlâ, Doğan'ı savunuyosun ya pes...!
Ender : Ben kimseyi savunmuyorum. Doğan, Kumsal ve beni asla ayırmaz, ayıramaz! Kendisi de bunu biliyor zaten.
Engin : Dediğin gibi olsun Ender.
Ender : Dediğim gibi zaten.Ender Engin'in yanından gider. Engin ise hemen telefonuna sarılır. Çağatay'ı arar.
Engin : Aç şu telefonu be!
Çağatay çalan telefonuna bakar. Biraz beklektikten sonra açar.
Çağatay : Efendim Engin.
Engin : Şirkete gel acil konuşmamız lazım.
Çağatay : Bişey mi oldu.
Engin : Lan piç çocuğu gel diyosam gel işte! Hadi!Engin telefonu kapatır. Çağatay kapanan telefona şaşkınlıkla bakar.
Çağatay : Kesin bişey oldu...
Kumru : Sevgilim kimmiş?
Çağatay : Engin aşkım beni çağırıyoda gitmem lazım.
Kumru : Kötü bişey yoktur umarım
Çağatay : Asla olamaz. Hele seni üzecek bişey asla olamaz.Kumru güler. Çağatay'ın dudağından öper. Çağatay evden çıkar. Yola koyulur...
Doğan : Hâlâ aklım almıyor gerçekten! Ben dışında herkes Kumsalın benim kızım olduğunu biliyo!
Çetin : Napıcaz bundan sonra Doğan bey.
Doğan : Şirkete ortak olucam.
Çetin : Efendim kabul etmezler ki. Herkes şuanda sizden intikam almak istiyo.
Doğan : Biliyorum. Engin ve Çağatayın oyunları yüzünden. İlk başta Enderle aramı bozdular. Daha sonrasını biliyosun zaten.