Ender Çelebi (Kılıç) ; Güçlü, zeki, asil ve bir o kadar da dik duruşlu bir kadındır. Karakteriyle herkesi etkiler. Üç tane çocuğu vardır iki erkek, bir kız. Oğulları yurt dışındadır. Kızı daha küçüktür. Sevmediği bir adamla evlidir şuanda...
Doğan Yıldırım ; Güçlü, akıllı, kibar, yakışıklı, karizmatik ve kadınların gözdesidir. Bir tane kızı vardır. Yani o öyle biliyor...
Engin Kılıç ; Ender'in kocası. Kendisinin o kadar da iyi olduğu söylenemez. Ender'e aşık değildir. Sinirli, ikiyüzlü bir insandır.
Yıldız Yılmaz ; Ender'in yakın arkadaşı. Her sırrını bilir. Sevecen, neşeli, espirili biridir.
Caner Çelebi ; Ender'in biricik kardeşi, Yıldız ve Emir'in çok yakın arkadşıdır. Tatlı ve çok iyi bir insandır.
Emir Yüksel ; Yıldız'ın çocukluk arkadaşıdır. Aynı zamanda, Caner'in de çok yakın arkadaşıdır. Kafa dengi, eğlenceli ve iyi bir insandır.
Hilal Altınyüz ; Çok tehlikeli, arkadan iş çeviren biridir. Ender ve Yıldız'ı hiç sevmez. Engin ile ilişkisi vardır (kısacası metresi dkskxns) Doğan gelince, onunla yakınlaşmaya çalışacaktır....
Kumsal Kılıç (Şimdilik soyadı Kılıç) ; Ender'in kızı...
Merhabalaarr 💗 yeni bir seriye başlamak istedim. Umarım çok saçmalamam 😆 inşallah beğenebileceğiniz bir seri olur. İlk bölümde görüşmek üzereee 💗👋🏻👋🏻