-> W pizzeri - 6 <-

26 2 7
                                    

TIME: Ten sam dzień ( poprzednia część )  <-

PERSPEKTYWA : 3 os. <-

Kiedy wszyscy doszli do Pizzeri musieli ustalić jak usiąść. Zrobili tak , że dziewczyny odzielnię i chłopacy odzielnię. Czyli Chiny, Japonia , Litwa , Francja I Wielka Brytania ( <- Dziewczyny ) I odzielnię pozostali-  Chłopacy zamówili sobie to:

STÓŁ I:

- 2 duże pepperoni

- 1 duża wegetariańska

- 4 dzbanki coli.

- 3 keczupy

- 8x małe frytki.

Dziewczyny zamówiły mniej-

STÓŁ II:

- 1 duża Margerita

- 1 dzbanek soku pomarańczowego

- 4x małe frytki

- 2x sałatki 

Chłopacy oglądali mecz- było słychać jak Ameryka robi zakłady i jak Dziewczyny gadają jak tam u nich-Po kilku minutach dostali jedzenię. Chłopacy jedli ich i się wciąż o coś kłócili- pewnie Ameryka nie oddał pieniędzy za zakłady. A dziewczyny spokojnie jadły swoje jedzenie. W pewnym momencie do pizzeri wszedł-Pan EU. . .  

PL: " ROSJA ŁAP MNIE ZA RĘKĘ! " 

R: " DOBRA- " - I złapał drugi kraj za rękę.

L: " CZEKAJ NA MNIE POLSKA!! " - I pobiegła za bratem

PL: " CHODŹ TU- " - I złapał dziewczynę 

W: " POLSKA!! " - Węgry krzyczał do Polski.

PL: " WRÓCĘ PO CIEBIE- " - I wyleciał z dwójką. Wcześniej otworzyli największe okno bez powodu więc przez nie wylecieli. 

AME: " OK WSZYSCY PUKI POLSKA NIE WRÓCI CHOWAMY SIĘ- " - I złapał Kanadę i pobiegł na następne puste piętro. Schował się tam z Kanadą- było słychać jak obaj się kłucili.

F: " Ja pójdę z Wielką Brytanią i Niemcami powiedzieć że właśnie was szukaliśmy i postanowiliśmy sprawdzić czy tu jesteście ok? "

WB: " Ja się zgadzam " - I popatrzyła się Na Niemcy

N: " Spoko- " - chciał coś powiedzieć ale przewał mu Włochy ( WŁ )

WŁ: " Idę z wami. " - powiedział.

F: " Dobrze! To my idziemy. Pozostali chowajcie się a Polska was zabierze. Będziemy czkeać na zewnątrz najwyżej. "

I czwórka wyszła.

CH: " Ja idę do toalety. " - I czerwona panienka wyszła.

J: " Idę z tobą! " - Japonia pobiegła za Chinami.

Do Pokoju wleciał Polska załapał Węgry

W: " Polska musisz zabrać pozostałych- "

PL: " Nie robię tego- już mnie I tak skrzydła bolą po próbie złamania ich. Dam radę zrobić tylko dwie tury ktoś chcę jeszcze iść? "

Ukraina ( U ) Podbiegł do Polski

U: " Ja chcę BŁAGAM!! " - I popatrzył się z słodkimi oczami. . . 

PL: " Dobra idziemy. " - złapał Ukrainę i wyleciał. 

I tak zostali tylko . . . Korea. Pół i Korea. Poł patrzyli się na siebie przez chwilę i nic nie zrobili. Postanowili dokończyć jedzenie które przyszło wcześniej. Ignorując to że zostały tylko dwa kawałki pizzy- I do pokoju wszedł Pan EU. . . 

EU: " Gdzie są pozostali? " - spytał się. Patrząc na dwójkę krajów.

N: " Jedyne kogo znaleźliśmy do Kore.Pół i Poł. Pozostali pewnie już wyszli. " - i popatrzył się na Francję

F: " Zgadzam się z Niemcami to bardzo prawdopodobne. "

WB: " Prawda. " - i pokiwała głową.

WŁ: " Muszę się zgodzić z pozostałymi. "  - Włochy się lekko uśmiechnął.

Nagle nie wiadomo jak i skąd Kanada spadł ze schodów.

EU: " I tu jest Kanada ( K )- " - ale ktoś mu przerwał. Był to Ameryka

AME: " KANADA!! WRACAJ TU! "

K: " TO TY MNIE ZE SCHODÓW ZRZUCIŁEŚ!! "

WŁ: " Up- Pomogę ci wstać. " - i podszedł do Kanada podając mu rękę

K: " Dzięki . . " - i złapał za rękę Włoch.

Eu w tym czasie za to poszedł po Amerykę. Trochę na Niego pokrzyczał i poszli szukać pozostałych. Polskę, Rosję, Węgry i Ukrainę znaleźli w żabcę. Za to Chiny i Japonia same wyszły. Chiny marudziła na to jak brudne są tamte toalety. Na szczęście lekcja dawno już mineła i mogli wracać do domów.

-----------------------------

KONIEC!!

Do była taka cześć na szybko. Niedługo ( w święta ) napiszę Bonus.

Ale teraz dalej czekajcie spokojnie na kolejną część!

ADIOS!~~


















PS. @dumnyniemiecy kiedy skończysz tą część z naszego i innych RP . . .

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 06, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

„ Szkoła Krajów „ ( Countryhumans. ) [ ZAWIESZONE ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz