-> Typowy dzień w 3C . . .2 ! <-

39 2 4
                                    

PERSPEKTYWA: 3 OS.

Nauczyciel klasy 3C, Pan Europa powili wchodził do klasy Kiedy Polska i Niemcy się o coś kłócili- Nie słyszał tego dokładnie bo Niemcy poszedł do Polski który siedzi na końcu sali. Polska niby taki miły chłopak , ale wciąż ma dużo konfliktów z innymi uczniami. Kiedy Nauczyciel usiadł przy biurku , wszyscy usiadli na swoim miejscu.

EU: " Witam wszystkich uczniów. "

WSZYSCY/Korea P: " Dzień Dobry ( w ich języku ) "

Lekcja powoli się zaczynała mineło dopiero 5 minut a Korea Północna znowu zaczął śpiewać piosenki. . .

Korea P: " SMOOTH LIKE BUTTER! " - wrzeszczał.

W tym momencię wskoczył na niego Ukraina

UKRAINA: "  SKOŃCZ TO ŚPIEWAĆ TY MAŁY- " krzyczał

Niemcy próbował ich uspokoić. Polska i Ameryka wszystko nagrywali i się śmiali. Kanada chował się za Francją A Wielka Brytania przytulała Francję. . .  Naglę do klasy wszedł Dyrektor Ziemia.

DYREKTOR: " Ukraina, Korea P. Do mojego pokoju TERAZ "

I cała klasa zaczęła się śmiać. 

DYREKTOR: "  CISZA! Macie kontynuować lekcję. " 

I tak się stało, 25 minut przed końcem EU musiał wyjść zobaczyć co się dzieję w 2C ponieważ mają do nas przyjść- 

ROSJA: EJ LUDZIE! CHCECIĘ SIĘ NAPIĆ!? - pytał się Rosja

Połowa klasy podskoczyła, Polska jako jedyny spał i Rosja usiłował go obudzić-

POLSKA: CZEGO CHCESZ PIJAKU?! 

Wszyscy patrzyli na Polska jakby zobaczyli ducha- rzadko się tak zachowuje prawie nigdy przy klasie. Była cisza.

POLSKA: No dzięki! - i wrócił do spania 

Po 5 minutach wrócił Wychowawca- powiedział że 2C jest chwilowo z 3A. Cała klasa zaczęła sobie szeptać do uszu " No nie mają szczęścia. "  i lekcja kontynuowała się.

10 minut do końca i Polska staną na biórku.

POLSKA: eh em . . .

wszyscy się na niego patrzyli Litwa i Węgry wiedzieli co robić

POLSKA: WÓDKA!

I wszyscy podskoczyli- Oczywiście nie Francja i Niemcy. Ona i On śmiali się na Polskę- dostał uwagę ale było chociaż śmiesznie, tak mówili. Reszta lekcji mineła wolno- ignorując to żeby EU musiał się zająć ( jakoś ) pijanym Rosją-  Kiedy zadzwonił dzwonek wszyscy wybiegli z klasy na kolejną lekcje. . .  Jak zwykle dzień szybko im przeszedł. Ale cóż. Nie bez powodu są najbardziej nieznośną klasą! ( jedyne co dobre mają to zabawę XD ) 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

KONIEC


Sorki że takie krótkie ale nie miałam zbytnio pomysłu-

Mam nadzieję że wciąż- spodobało wam się!

Miłego!! ADIOS!

„ Szkoła Krajów „ ( Countryhumans. ) [ ZAWIESZONE ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz